FANDOM

A co jeśli je tutaj zaprowadzimy, a do pułapki nawet jeden nie wpadnie? Przyjdą tutaj po nic!

—Łobuz do Tygrysiego Serca, Cień Tygrysiego Serca

Łobuz (ang. Rascal) – kocur, należący do Opiekuńczych Kotów, występuje jedynie w Cieniu Tygrysiego Serca.

Wygląd

Łobuz jest pręgowanym kocurem.

Fabuła

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Dzikus, Pajęczyna i Mrówka oprowadzają Tygrysie Serce po ich "mieszkaniu", mijając kilka gniazd. Zastępca Klanu Cienia węszy krew i zioła, pytając, czy mają medyków. Pajęczyna odpowiada, że Paproć leczy ukąszenie szczura Łobuza, a Mrówka dodaje, że wszyscy tutaj opiekują się chorymi kotami. Później, pręgowany kocur jest widziany leżąc w swoim gnieździe, kiedy szylkretowa kotka, kładzie liście na skraju gniazda.

Tygrysie Serce gromadzi Opiekuńcze Koty w kółko, zamierzając nauczyć ich walki. Łobuz i Rękawica siedzą razem i wymieniają spojrzenia, przyglądając się Klanowemu kotu z zainteresowaniem. Tygrysie Serce uważa, że ​​oboje są najlepiej znani ze swoich umiejętności łowieckich. W końcu jednak zarówno Łobuz, jak i Rękawica zgadzają się walczyć, zgadzając się, że zawsze będą mieli do czynienia z zagrożeniami. Tygrysie Serce instruuje ich, jak wykonywać podstawowe ruchy, a wkrótce Opiekuńcze Koty poprawiają swoje umiejętności. Po ich zakończeniu, Dzikus mówi, że po następnych treningach, powinni być w stanie wypędzić lisy. Łobuz mruga oczami, zastanawiając się, w jaki sposób Opiekuńcze Koty zapewnią, że lisy nie wrócą. Rękawica zgadza się z pręgowanym kocurem, wspominając, że walka o zioła za każdym razem, gdy ich potrzebują, nie byłaby dobra. Tygrysie Serce mrugnął zaskoczony, po czym szybko wyjaśnił, że wypełnienie legowiska kamieniami, że lisy odejdą, bo będą zbyt leniwe, żeby je znowu przenieść. Dzikus mówi, że lepiej niech wrócą do treningu, aby lisy mogły zniknąć jak najszybciej.

Następnego dnia Opiekuńcze Koty uruchamiają plan wypędzenia lisów. Łobuz i Rękawica wyskakują ze swoich kryjówek, atakując lisicę. Kropka podchodzi zza nich, gryząc ogon lisa. Łobuz i Rękawica zręcznie zaatakowali po obu stronach bok czerwonoskórego stwora, a Tygrysie Serce ciął pazurami jego pysk. Wrzeszcząc z przerażenia, oba lisy uciekają z ziół. Łobuz stoi z Kropką i Rękawicą, wszyscy trzej gratulują sobie nawzajem.

Błędy

  • Zostało powiedziane, że Łobuz jest w dwóch miejscach naraz; rozmawia z innymi Opiekuńczymi Kotami, a chwilę później, że wraca z łowieckiego patrolu.