FANDOM

Ścieżka gwiazd (ang. Path of Stars) — jest szóstą książką z serii Świt Klanów. Kotem przedstawionym na nowszej angielskiej okładce jest Wietrzny Biegacz.

Fabuła

Po wielu księżycach walk, leśne koty osiedliły się w pięciu obozach. Ale teraz niebezpieczny i pełen gniewu Cięcie porwał partnerkę Czystego Nieba, Gwiezdny Kwiat, i domaga się okupu w postaci zaprzestania zgromadzeń. Zdesperowany uratować Gwiezdny Kwiat, Czyste Niebo musi przekonać inne grupy prowadzone przez Wysokiego Cienia, Wietrznego Biegacza, Pioruna oraz Rzeczna Falę do połączenia sił. Gdy ataki Cięcia zaczynają być coraz złośliwsze, jedno staje się pewne: jeśli wszystkie pięć grup nie zacznie współpracować, ich nowy sposób życia nie przetrwa.

Historia Publikacji

  • Ścieżka Gwiazd (EN), HarperCollins (gruba książka) 1 Września 2015.
  • Ścieżka Gwiazd (EN), HarperCollins (książka elektryczna) 1 Września 2015.
  • Ścieżka Gwiazd (EN), HarperCollins (książka Biblioteczka) 1 Września 2015.

Ciekawostki

  • Od sierpnia 2014 r. Książka nie miała tytułu. Tytuł został później ujawniony w grudniu 2014 r., O nazwie Ścieżka Gwiazd.
  • Na stronie HarperCollins, zaktualizowana okładka jest pokazywana jako twarda, podczas gdy stara okładka jest pokazywana jako wersja biblioteczna.
  • Jest podgląd na Misje Ucznia na końcu książki, zamiast Sceny Bonusowej, jak było w poprzednich pięciu książkach.
  • Plakat wewnątrz książki zawiera mapę oznaczoną ikonowymi momentami z serii.

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych