Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki

Śmierć Jasnego Strumienia (ang. The Death of Bright Stream) - krótka historia o Jasnym Strumieniu.

Fabuła

Jasny Strumień, młoda kotka z Plemienia Płynącej Wody, jest główną bohaterką historii. Ona i kilka innych członków plemienia idą szlakiem słonecznym, aby znaleźć nowy dom z większą ilością zwierzyny. Koty muszą zostać w jaskini z powodu orłów, które widzą je jako zwierzynę. Po dniu ukrywania się, koty stają się głodne i niespokojne. Partner Jasnego Strumienia, Czyste Niebo, mówi, że muszą pokazać orłom, kto jest prawdziwym łowcą. On i Skrzydło Szare układają plan ataku na orły, który sprawi, że oddalą się od schronienia grupy. Jasny Strumień zostaje wybrana, aby iść z Skrzydłem Szarym zaatakować ptaki. Czyste Niebo protestuje, mówiąc, że kotka niedługo urodzi ich kocięta, ale Jasny Strumień jest zdeterminowana, aby pomóc swojej grupie i zgadza się pójść z Skrzydłem Szarym.

Plan wchodzi w działanie, gdy Żółwi Ogon i Obłoczna Plama zwabiają ptaki w ich stronę. Mimo, że jest przerażona, Jasny Strumień mówi Skrzydłu Szaremu, że zwróci uwagę orłów, aby skierowały się na dół. Kotka udaje, że poluje i kuśtyka w kółko, pokazując, iż jest łatwą zdobyczą. Dwa orły pikują w jej stronę i Jasny Strumień chowa się pod głazem razem z Skrzydłem Szarym. Ptaki przysiadają na głazie, a grupa Czystego Nieba zaczyna skradać się w ich stronę, gotowa do ataku. Mimo to, jeden z orłów siedział na ziemi, przez co Jasny Strumień i Skrzydło Szare ustalają, że muszą wyjść spod głazu, aby chronić pozostałą grupę. Dwa koty biegną przez polanę w stronę krzaka, jednak Skrzydło Szare potyka się o korzeń i rani łapę. Gdy szpony orłów są już blisko Skrzydła Szarego, Jasny Strumień zrzuca go z drogi, a następnie chowa pod krzakiem. Mimo to, szpony orła wbijają się w jej biodra i unoszą w powietrze. W przypływie strasznego bólu, Jasny Strumień krzyczy do Skrzydła Szarego, aby jej pomógł, ale już jest w powietrzu. Kocur skacze, żeby ją zrzucić na ziemię, ale jego zraniona łapa mija jej ogon. Jasny Strumień próbuje wykręcić się ze szponów i ugryźć orła, ale on wbija się w nią mocniej i mocniej. Siła Jasnego Strumienia zaczyna się kończyć i pręgowana kotka zostaje zabrana od członków plemienia, którzy wpatrują się w nią bezsilnie z ziemi. Zanim umiera, Jasny Strumień rozpacza, że nie mogła zadbać o bezpieczeństwo swoich kociąt, po czym wyobraża sobie, jak ona i Czyste Niebo bawią się z nimi na nasłonecznionej polanie. Swoje ostatnie słowa kieruje do Czystego Nieba, mówiąc, że zawsze będzie go kochać.

Linki zewnętrzne

Advertisement