Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
W porządku. A więc musisz się nauczyć żyć z rozczarowaniem Piaszczystego Kolca. Nie jesteś w stanie zmienić tego, co on czuje. Jedyne, co możesz zmienić, to twoje własne odczucia.

—Świtająca Pręga do Wysokiej Łapy, "Odwet Wysokiej Gwiazdy", strona 148

Świtająca Pręga (ang. Dawnstripe) - wrzosowa sprinterka i wojowniczka z Klanu Wiatru. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Świtająca Pręga to jasnozłota kocica w kremowe pręgi[4]. Ma złocisty ogon[5] i na wpół zagojoną bliznę na pysku[6].

Fabuła

Superedycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking.png

Tajemnica Żółtego Kła

Patrol Klanu Cienia składający się z Żółtego Kła, Bursztynowego Liścia, Chytrego Oka i Wilczego Kroku znajduje patrol Klanu Wiatru na ich terytorium, w którym są Świtająca Pręga, Wysoki Ogon, Czerwony Pazur i Ryjówcza Łapa. Żółty Kieł widzi Świtająca Pręgę skaczącą na Bursztynowego Liścia podczas bitwy. Po pokonaniu patrolu Klanu Cienia, kotka mówi Wysokiemu Ogonowi, żeby się wycofał, i że zrobili wystarczająco dużo, by przekonać Klan Cienia do wkroczenia Klanu Wiatru.

Kiedy przybywa patrol Postrzępionej Skóry, kocur mówi patrolowi Klanu Wiatru, aby odszedł, albo zmusi ich do odejścia. Świtająca Pręga mówi mu, że łatwo to powiedzieć. Żółty Kieł widzi, że Klan Wiatru również doznał obrażeń, i zauważa, że Świtająca Pręga nie miała kawałka sierści na barku.

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Podczas ceremonii ucznia Wysokiej Łapy, Wrzosowa Gwiazda przypisuje Świtającą Pręgę, wrzosowego sprintera, jako nowego mentora kocura. To doprowadza do furii koty takie jak Blada Ptaszyna, Piaszczysty Kolec i Wełniany Ogon i innych, ponieważ uprzednio obiecano im nowego ucznia. Wysoka Łapa cieszy się, że Świtająca Pręga jest jego mentorem, ponieważ chciał być sprinterem, a nie podkopkiem. Podczas gdy Świtająca Pręga jest ostatecznym wyborem Wrzosowej Gwiazdy, nie powstrzymuje to innych kotów z Klanu Wiatru przed wściekłością na swojego przywódczynię za ten wybór.

Pewnego dnia na patrolu Świtająca Pręga i Wysoka Łapa spotykają się z podkopkami. Z reguły dla wszystkich sprinterów, uczniowie muszą spędzić przynajmniej jeden dzień pod ziemią, a Świtająca Pręga pozwala Wysokiej Łapie zejść z Piaszczystym Kolcem. W tunelu ściana zawala się, a kotka widząc to, mówi do Wrzosowej Gwiazdy i jest wściekła, bo Wysoka Łapa jej nigdy nie powiedział, a przywódczyni zakazuje kopać tunel, nad którym pracowali księżyce.

Emoji AshfurThinking.png

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Świtająca Pręga jest na patrolu, który zatrzymuję i przepytuję Krzywą Szczękę i Jeżynową Jagodę, gdy podróżują do Księżycowego Kamienia. Dwa koty z Klanu Rzeki, wyjaśniają patrolowi, że Krzywa Szczęka musi otrzymać 9 żyć, bo Gradowa Gwiazda umarł. Po chwili, patrol przepuszcza ich.

Cytaty

Ryjówcza Łapo! Okazuj szacunek członkowi swojego klanu. To już dawno przestało być niewinnym dokuczaniem! Gdyby on był moim uczniem, posiekałabym mu te uszyska pazurami.

—Świtająca Pręga karci Ryjówczą Łapę za dokuczanie Wysokiej Łapie, "Odwet Wysokiej Gwiazdy", strona 256

Jestem z ciebie taka dumna, Wysoki Ogonie. Zawsze wiedziałam, że będziesz wspaniałym wojownikiem. Miałeś rację, decydując, że chcesz zostać wrzososwym sprinterem i odwracając się od życia podkopka.

—Świtająca Pręga do Wysokiego Ogona, "Odwet Wysokiej Gwiazdy", strona 563

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy", strona 563
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy", spis klanów
  3. Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy", strona 70
  4. Wyjawione w "Odwecie Wysokiej Gwiazdy, spis klanów
Advertisement