Warning.png
To już dawno przestało być niewinnym dokuczaniem! Gdyby on był moim uczniem, posiekałabym mu te uszyska pazurami.

—Świtająca Pręga karci Ryjówczą Łapę za dokuczanie Wysokiej Łapie w Odwet Wysokiej Gwiazdy

Świtająca Pręga (ang. Dawnstripe)Wrzosowa Sprinterka z Klanu Wiatru, dawna mentorka Wysokiej Gwiazdy. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Świtająca Pręga jest złoto-kremową kocicą w drobne pręgi. Ma duże, sterczące sztywno uszy oraz soczyście zielone oczy. Jej charakterystycznym znakiem jest podłużna, na wpół zagojona blizna na pysku.

Fabuła

Super Edycje

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Podczas ceremonii ucznia Wysokiej Łapy, Wrzosowa Gwiazda przypisuje Świtającą Pręgę, wrzosowego sprintera, jako nowego mentora kocura. To doprowadza do furii koty takie jak Blada Ptaszyna, Piaszczysty Kolec i Wełniany Ogon i innych ponieważ uprzednio obiecano im nowego ucznia. Wysoka Łapa cieszy się, że Świtająca Pręga jest jego mentorem, ponieważ chciał być sprinterem a nie podkopkiem. Podczas gdy Świtająca Pręga jest ostatecznym wyborem Wrzosowej Gwiazdy, nie powstrzymuje to innych kotów z Klanu Wiatru przed wściekłością na swojego przywódcę za ten wybór.

Pewnego dnia na patrolu Świtająca Pręga i Wysoka Łapa spotykają się z podkopkami. Z reguły dla wszystkich sprinterów, uczniowie muszą spędzić przynajmniej jeden dzień pod ziemią, a Świtająca Pręga pozwala Wysokiej Łapie zejść z Piaszczystym Kolcem. W tunelu ściana zawala się, a kotka widząc to, mówi do Wrzosowej Gwiazdy i jest wściekła, bo Wysoka Łapa jej nigdy nie powiedział, a przywódczyni zakazuje kopać tunel, nad którym pracowali księżyce.

Emoji AshfurThinking.png

Tajemnica Żółtego Kła

Patrol Klanu Cienia składający się z Żółtego Kła, Bursztynowego Liścia, Łukowego Oka i Wilczego Kroku znajduje patrol Klanu Wiatru na ich terytorium, w którym są Świtająca Pręga, Wysoki Ogon, Rudy Pazur i Ryjówcza ŁapaŻółty Kieł widzi Świtająca Pręgę skaczącą na Bursztynowego Liścia podczas bitwy. Po pokonaniu patrolu Klanu Cienia, kotka mówi Wysokiemu Ogonowi, żeby się wycofał, i że zrobili wystarczająco dużo, by przekonać Klan Cienia do wkroczenia Klanu Wiatru.

Kiedy przybywa patrol Postrzępionej Skóry, kocur mówi patrolowi Klanu Wiatru, aby odszedł, albo zmusi ich do odejścia. Świtająca Pręga mówi mu, że łatwo to powiedzieć. Żółty Kieł widzi, że Klan Wiatru również doznał obrażeń, i zauważa, że Świtająca Pręga nie miała kawałka sierści na barku.

Galeria

Bazy postaci