FANDOM

Cieszy mnie, że jesteś szczęśliwy. Bardzo cię kocham. Uszczęśliwiałeś mnie bardzo, kiedy żyłam. I wychowałeś moje kocięta. Zawsze będę ci wdzięczna, że zająłeś się nimi. Opuszczenie ich było jeszcze trudniejsze niż opuszczenie ciebie.

—Żółwi Ogon do Szarego Skrzydła, "Ścieżka gwiazd", strony 12-13

Żółwi Ogon (ang. Turtle Tail) – dawna partnerka Kocurka i Szarego Skrzydła, matka Sowiej Gwiazdy, Kamiennego Serca i Wróblego Futra. Należała do Obozu Wysokiego Cienia i Starożytnego Plemienia. Zginęła potrącona przez Potwora.

Wygląd

Żółwi Ogon jest gibką[9], szylkretową kotką[6] z przeważającą ilością białego[10]. Ma gładkie futro[11], krótki ogon[12] i zielone oczy[6].

Historia

Charakter

Fabuła

Świt Klanów

Szlak słoneczny

Wzrastający grzmot

Pierwsza bitwa

Płonąca gwiazda

Podział lasu

Ścieżka gwiazd

Super Edycja

Wizja Ćmiego Lotu

Ćmi Lot widzi Żółwi Ogon podczas jednej z jej wielu wizyt w Klanie Gwiazdy. W miarę jak wybierane są przyszli medycy, Ćmi Lot widzi szylkretową kotkę, która podchodzi do szarego, pręgowanego kocura i zauważa, że ​​kot, o którym mowa, to Kamienne Serce. Ćmi Lot zgaduje imię Żółwiego Ogona zanim Pół Księżyc zaczyna mówić, i potwierdza swoje przypuszczenie, gdy stary Uzdrowiciel mówi kotce, że musi być szybka.

Ćmi Lot wspomina, jak Żółwi Ogon zginęła na Drodze Grzmotu w dniu, kiedy urodziła się wraz z rodzeństwem, i poczuła się słabo, gdy zobaczyła brak emocji w oczach szylkretowej. Schylając się, Żółwi Ogon szepcze do swojego syna, że ​​zawsze wiedziała, że Kamienne Serce jest wyjątkowy. Jej zielone oczy wypełnione radością i smutkiem, poprowadzona jest przez Szare Skrzydło, jego ogon zwinięty wokół niej ochronnie.

Po tym, jak Ćmi Lot budzi się i spotyka z innymi kotami, Kamienne Serce mówi jej, że marzył o spotkaniu swojej matki, ale to był jedyny sen jaki miał. Kamienne Serce mówi, że jego matka powiedziała, że ​​był wyjątkowy, a Ćmi Lot ucina zdanie, pytając kocura, czy jego matka powiedziała mu, aby zajął się wszystkimi. Podekscytowany, Kamienne Serce mówi, że dokładnie tak mu powiedziano.

Żółwi Ogon pojawia się podczas Zgromadzenia, ona i Szare Skrzydło są bardziej niż podekscytowani i cieszą się, widząc Kamienne Serce. Jej oczy napełniały się radością, Żółwi Ogon dotyka nosem głowy syna, i przez chwile są szczęśliwi. Ona i Szare Skrzydło trzymają się obok siebie, a po spotkaniu spotykają się z Klanem Gwiazdy.

Żółwi Ogon jest jednym z kotów obecnych podczas ceremonii przywództwa Wietrznego Biegacza, a ona łagodzi ból nowego przywódcy, gdy odzyskuje dawne życie, przekazane jej przez Płatka. Żółwi Ogon mówi Wietrznemu Biegaczowi, aby się nie bała i że dają jej i innym przywódcom dar od wszystkich klanów. Kotka daje kotce upór, by móc zmierzyć się z przyszłymi problemami, z którymi ona i Klan Wiatru mogą się zmierzyć.

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Ciekawostki

  • Została nazwana Żółwim Ogonem ze względu na jej krótki ogon[12].
  • Wróble Futro ma takie same szylkretowe znaczenia jak jej matka[9].
  • Kate mówi, że była "rozdarta" podczas pisania sceny śmierci Żółwiego Ogona[13]. Wyobraża sobie, że kotka została potrącona przez Forda Model T.[14]
  • Kate przyznaje, że gdyby mogła zmienić Żółwi Ogon imię, kiedy była pieszczochem, nazwała by ją Muffin[15].

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Pierwszej bitwie", strona 280
  2. 2,0 2,1 Wyjawione we "Wzrastającym grzmocie", strona 18
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Wyjawione w "Ostatecznym przewodniku", strona 176
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w "Szlaku Słonecznym", strona 254
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 Wyjawione w "Szlaku Słonecznym", spis Klanów
  7. Wyjawione w "Pierwszej bitwie", strona 122
  9. 9,0 9,1 Wyjawione w "Podziale lasu", strona 56
  12. 12,0 12,1 Wyjawione w "Ostatecznym przewodniku", strona 175
  13. Wyjawione przez Kate na jej blogu
  14. Wyjawione przez Kate na jej blogu
  15. Wyjawione przez Kate na jej blogu