FANDOM

Założę się, że jesteś najlepszym wojownikiem w klanie. Chciałbym żebyś był moim mentorem.

—Belonowa Łapa do Żwawego Ognia w Przeznaczenie Klanu Nieba, strona 29

Żwawy Ogień (ang. Bouncefire) – dawny wojownik Klanu Nieba i włóczęga. Zabity przez Ciemnego Ogona.

Był synem Koniczynowego Ogona i bratem Malutkiej Chmury i Kamiennego Cienia.

Wygląd

Żwawy Ogień jest rudym kocurem.

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Skoczek jest kociakiem, kiedy jego matka Koniczyna zostaje wraz ze swoimi dziećmi zaatakowana przez lisa. Kotka próbuje bronić kociąt. Zostają zauważoni przez Ognistą Gwiazdę, Piaskową Burzę i wkrótce później uratowani przez włóczęgę, Rysę, który odgania lisa. Po ataku Koniczyna postanawia dołączyć do nowo powstałego Klanu Nieba, mając nadzieję, że zapewni on ochronę jej kociakom.

Wkrótce później Skoczek i jego rodzeństwo otrzymują klanowe imiona. Od tego momentu jest zwany Żwawik.

Jego matka, Koniczynowy Ogon z rezygnacją stwierdza, że kocurek jest najbardziej kłopotliwy spośród całej trójki jej dzieci. Jej słowa potwierdzają się, kiedy Żwawik wpada do rzeki i prawie tonie, jednak w ostatnim momencie zostaję przez nią uratowany. Kociaki wyjaśniają, że chciały się dostać do Szepczącej Jaskini, z której słyszały głosy innych kotów. Ognista Gwiazda przysłuchując się ich opowieści, zastanawia się, czy mogły one słyszeć dawnych wojowników Klanu Nieba.

Kiedy Płatek wraz ze swoimi kociętami postanawia dołączyć do klanu, Żwawik i jego rodzeństwo cieszą się, że nie będą już jego najmłodszymi członkami. Płatek wyjaśnia, że nie należą oni do klanu i zostają tu tylko dlatego, że nie mają się gdzie podziać. Żwawik zauważa, że jest to powód, dlaczego Szałwia i Mięta nie mają klanowych imion.

Po tym jak Liściasta Gwiazda zostaje nową przywódczynią, mianuje Żwawika uczniem. Od tego momentu jest on zwany jako Żwawa Łapa, a jego mentorem zostaje Łaciata Stopa.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Podróż Jastrzębiego Skrzydła

Klan Nieba i nieznajomy

Ratunek

Poza kodeksem

Nowele

Pożegnanie Kruczej Łapy

Ciekawostki

  • Żwawy Ogień ma w sobie krew włóczęgi przez Koniczynowy Ogon.[12]
  • Wraz ze swoim rodzeństwem byli pierwszymi kociakami, które dołączyły do odbudowanego Klanu Nieba.[13]

Błędy

Ceremonie

Ceremonia zmiany imienia

Ognista Gwiazda: W porządku, chodźcie tutaj. Nie możecie jeszcze zostać uczniami, ale możecie otrzymać swoje klanowe imiona. Od teraz te kociaki będą znane jako Kamyk, Żwawik i Drobinka.
Wszyscy: Kamyk! Żwawik! Drobinka!

"Misja Ognistej Gwiazdy"

Ceremonia ucznia

Ognista Gwiazda: Łaciata Stopo, pokazałeś swoją odwagę i wytrzymałość. Zostaniesz mentorem Żwawej Łapy.

"Misja Ognistej Gwiazdy", strona 504

Przypisy

  1. Wyjawione w "Misja Ognistej Gwiazdy", strona 504
  6. Wyjawione w "Podróży Jastrzębiego Skrzydła", strona 184
  8. Wyjawione w "Pożegnaniu Kruczej Łapy", Spis klanów
  9. Wyjawione w "Misja Ognistej Gwiazdy", Spis klanów
  10. Wyjawione w "Przeznaczeniu Klanu Nieba", Spis klanów
  13. Wyjawione w "Misja Ognistej Gwiazdy"
  14. Wyjawione w Poza kodeksem, strona 14