FANDOM

Jeśli inni polowali tak długo i tak niewiele znaleźli, jak moglibyśmy zrobić coś lepszego?

—Agrest do Piorunowej Gwiazdy, Echo Piorunowej Gwiazdy

Agrest (ang. Gooseberry) — kotka, pojawiająca się tylko w Wizji Ćmiego Lotu, Echu Piorunowej Gwiazdy i Życiu Cienistej Gwiazdy.

Należała do Klanu Pioruna, gdzie była Pierwszą Osadniczką, wojowniczką, łowczynią i karmicielką. Jej partnerem był Cisowy Ogon, miała syna Ślimaczą Muszlę i córkę Kwitnące Jabłko.

Wygląd

Agrest jest blado-żółtą, pręgowaną kotką.[2]

Fabuła

Super Edycje

Wizja Ćmiego Lotu

Agrest nie występuję w Wizji Ćmiego Lotu, jest jednak w spisie Klanów. Wspomina się ją jednak, gdy Różowe Oczy skarży się na oglądanie kociaków, przypuszczając, że czuje się przydatny przy tworzeniu nowej rodziny, Agrest i Cisowy Ogon, czują się mile widziani. Ćmi Lot patrzy później na puste gniazdo, pytając, czy to gniazdo Kwitnącego Jabłka i Ślimaczej Muszli. Obłoczna Plama mówi jej że dzielą je z Agrestem.

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Piorunowa Gwiazda grozi wysłaniem dwóch kłócących się kotów, by wybrały kleszcze z futra Agrestu. Potem jest na krótko widziana dzieląc nornika z Cisowym Ogonem. Piorunowa Gwiazda prosi o wyjście kolejnego patrolu myśliwskiego, ponieważ brakuje im pożywienia, a Agrest, unikając kontaktu wzrokowego, pyta, jak będą mieli dużo szczęścia, skoro patrol ostatnio wrócił z marną zwierzyną.

Życie Cienistej Gwiazdy

Agrest nie pojawia się w książce, ale znajduje się w spisie klanów.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Echu Piorunowej Gwiazdy", spis Klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Wizji Ćmiego Lotu", spis Klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Wizji Ćmiego Lotu", strona 225
  4. Wyjawione w "Wizji Ćmiego Lotu", strona 223