FANDOM

WarriorsApp
Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby stać się prawdziwym fanem Wojowników, znajduje się tutaj, w tym OFICJALNYM interaktywnym przewodniku. Ta aplikacja jest świetna dla nowych fanów serii, oraz osób, które już poznały to uniwersum.

—Oficjalny opis

Aplikacja Wojowników (ang. Warriors App) jest aplikacją o Wojownikach do pobrania, stworzoną przez wydawców HarperCollins[1]. Jest dostępna dla IPhone, iPod Touch, iPad[1] i Androida[2]. Aplikacja została wydana 30 czerwca 2011[1].

Opis

***Oficjalnie informacje na temat wojowniczych kotów oraz Klanów, których nigdzie indzie nie znajdziesz - i to za darmo!***

  • Przeglądaj ponad 100 wpisów przepełnionych różnymi ciekawostkami na temat kotów oraz Klanów.
  • Przeglądaj interaktywne mapy, na których znajdziesz opisy szczegółowych sytuacji i wydarzeń z Wojowników.
  • Przeczytaj całkowicie nowe, którkie opowiadania stworzone przez Erin Hunter.
  • Stwórz listę książek, które już przeczytałeś oraz pobierz te, których jeszcze nie masz.
  • Zobacz specjalną wiadomość od Erin Hunter, przeznaczoną tylko dla Ciebie!

Zawartość

Na stronie głównej jest szcześć różnych kategorii zawierających informacje o serii.

Książki

Aplikacja 14
Książki podzielone są na sześć kategorii - Początek Proroctwa, Nową Przepowiednię, Siłę Trójcy, Super Edycje, Mangi oraz Przewodniki. Każda kategoria znajduje się na osobnej "półce".Żeby zobaczyć książki, wystarczy przesunąć palcem po ekranie. Kiedy naciśnie się na którąś z okładek, wyświetli się strona danej książki wraz z opisem oraz możliwością nabycia jej jako E-book bądź w wersji papierowej z Amazona, Barnes & Nobles, Borders i IndleBound. Jest również opcja pozwalająca czytelnikowi zaznaczyć, czy przeczytał daną książkę.

Koty i Klany

Koty

Postacie, które są ważne fabularnie, dostały tutaj swoje własne strony. Po lewej stronie znajduje się zdjęcie, a tuż obok informacje na temat rodziny - matka, ojciec, partner oraz kocięta.
Aplikacja 1
Jeśli kot nie posiada któregoś z członków rodziny, bądź nie jest on znany, napisane jest "Nie ma" bądź "Nieznane". Pod informacjami na temat rodziny, na każdej stronie zacytowany jest ważny moment związany z postacią, takich jak ceremonie przywódcy czy sceny śmierci. Jeśli strona poświęcona jest więcej, niż jednemu kotu, wybrany moment będzie dotyczył tylko jednego z nich. Niektóre koty mają dodatkowo ekskluzywne ciekawostki na swój temat, któr znajdują się pod ważnym momentem. Ciekawostki te zawierają informacje, które, przynajmniej w czasie gdy została wydana aplikacja, były nieznane.

Pod spodem znajduje się lista kotów, które takie profile posiadają. Koty, które mają przy swoim imieniu gwiazdką (*), posiadają ekskluzywne ciekawostki.

Klan Pioruna
Klan Cienia
Klan Wiatru
Klan Rzeki
Koty z innych Klanów

Klany

Hierarchia

W tej zakładce wymienione są wszystkie rangi, czyli:

Na stronie poświęconej danym rangom znajdują się informacje na ich temat, jakie funkcje pełnią i gdzie śpią. Na stronie poświęconej medykom są też wypisane pdzydatne zioła.

Klany

Klan Pioruna, Klan Wiatru, Klan Cienia, Klan Rzeki oraz Klan Nieba posiadają swoje własne strony. Są na nich między innymi informacje o terenach łowieckich, obozach oraz unikatowych zdolnościach danego Klanu. Każdy Klan posiada ekskluzywne ciekawostki oraz cytat z "Bitew Klanów".

Kodeks

Tak jak mówi nazwa sekcji, znajduje się tu Kodeks Wojownika.

Oś czasu

Aplikacja 2

Na osi czasu przedstawione są wydarzenia mające miejsce w Wojownikach. By przeglądać oś, należy nacisnąć palcem strzałki znajdujące się po lewej oraz prawej stronie. Ważne zdarzenia z głównej serii są ogólnie widoczne, natomiast te z mang oraz Super Edycji można zobaczyć po stuknięciu na symbol Klanu Gwiazdy. Kiedy wybierze się symbol książki, pojawi się jej strona wraz ze strzeszczeniem.

Zacznij czytać

W tej zakładce znajduje się lista kotów, prolog oraz pierwsze pięć rozdziałów "Ucieczki w Dzicz".

Ekskluzywne dodatki

Ekskluzywne dodatki, to, jak na tamten czas, nowe rzeczy udostępnione przez Erin Hunter, czyli krótkie opowiadania oraz filmik.

Krótkie opowiadania

Filmik

  • Filmik powitalny od Erin Hunter

Gra

Aplikacja 3

Jest to quiz, w którym gracz ma dwie minuty na odpowiedzenie poprawanie na jak najwięcej pytań potrafi. Po tym, jak upłyną dwie minuty, pokaże się wynik bazujący na tym, na ile pytań gracz odpowiedział poprawnie. Zadawane pytania dotyczą pierwszych trzech serii Wojowników.

Błędy

  • W Grze występuje bardzo dużo błędów. Jednym z nich jest na przykładowo odpowiedź na pytanie "Kto zabił Nakrapiany Liść?", gdzie w aplikacji poprawną odpowiedzią jest Jęczmień, choć w rzeczywistości zrobił to Podrapany Pysk.

Galeria

Przypis

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione na iTunes App Store
  2. Wyjawione na Facebook'u