FANDOM

Warning
Ale Wysoka Gwiazdo, nadchodzi przed wszystko inne. Musimy chronić to, co jest nasze.

—Błotnisty Pazur do Wysokiej Gwiazdy o ustalaniu nowych granic przy jeziorze, Odwet Wysokiej Gwiazdy

Błotnisty Pazur (ang. Mudclaw)– dawny wojownik, a później zastępca Klanu Wiatru. Brat Rozdartego Ucha. Aktualnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Błotnisty Pazur jest żylastym, smukłym kocurem o ciemnobrązowej, pręgowanej i lekko cętkowanej sierści i bursztynowych oczach.

Historia

Wojownicy

Ogień i lód

Błotnisty Pazur nie ukazuje się w tej części, jednak jest wymieniony w liście Klanów na początku. Jest wojownikiem Klanu Wiatru, a jego uczniem jest Pajęczynowa Stopa. Chociaż formalnie się nie pojawia, on wraz ze swoim Klanem zostali wypędzeni przez Klan Cienia ze swojego terytorium pod władzą ich okrutnego przywódcy, Złamanej Gwiazdy. Ogniste Serce i Szara Pręga z Klanu Pioruna przybywają z pomocą, szukając i znajdując odrzucony Klan, po czym zaprowadzając ich z powrotem do domu. Powiadamiają ich także, że Złamana Gwiazda już nie jest przywódcą Klanu Cienia. Po przybyciu Klanu Wiatru do obozu kilku członków Klanu Wiatru eskortuje dwóch wojowników Klanu Pioruna w drodze do ich domu.

Las tajemnic

Błotnisty Pazur nie ukazuje się w tej części, lecz jest wymieniony w liście Klanów. Zostaje wspomniany także przez Ogniste Serce, używając wymówki, by wymknąć się po zgromadzeniu przy Czterech Drzewach, mówiąc, iż Błotnisty Pazur powiedział mu o doskonałym miejscu do polowania na króliki znajdujące się na terytorium Klanu Pioruna.

Cisza przed burzą

Razem z Pajęczynową Łapą i Rozdartym Uchem zatrzymuje Błękitną Gwiazdę i Ogniste Serce w drodze do Księżycowego Kamienia. Zachowuje się wyjątkowo wrogo i agresywnie wobec kotów Klanu Pioruna. Mówi, że koty te wyrzekły się prawa Klanu Gwiazd w chwili, gdy udzieliły schronienia Złamanemu Ogonowi. Nie zmienia swojego nastawienia nawet wtedy, gdy dowiedział się, że stary wróg Klanu Wiatru nie żyje. Odwarkuje jedynie, że Klan Pioruna chroni morderców.

Na Zgromadzenie wykazuje spore zainteresowanie losami Tygrysiego Pazura. Próbuje dogryzać Ognistemu Sercu, lecz jego towarzysz, Pojedynczy Wąs, ignoruje słowa burego kocura i zostawia go samego, ku jego wyraźnej irytacji.

Prowadzi patrol, towarzyszy mu Pajęczynowa Łapa i Martwa Stopa. Koty atakują Piaskową Burzę, Ogniste Serce i Obłoczną Łapę, gdy wojownicy Klanu Pioruna wracali po uratowaniu Obłocznej Łapy z domu dwunożnych. Błotnisty Pazur walczy z Piaskową Burzą. Gdy Obłoczna Łapa pokonał Pajęczynową Łapę, pomaga rudej wojowniczce Klanu Pioruna uporać się z przeciwnikiem, gryząc go w tylne łapy. Błotnisty Pazur ucieka, sycząc nienawistnie.

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki