FANDOM

Bettina Kurkoski jest artystką, która wykonała prace graficzne dla niektórych powieści graficznych Wojowników.

Biografia

Urodzona 26 marca 1973 r., niedaleko Montague, stan Massachusetts. Obecnie mieszka w Plymouth w stanie Massachusetts i jest wykształcona w Plymouth North High School, gdzie uzyskała dyplom studiów ogólnych i udała się na Uniwersytet Massachusetts, Dartmouth, gdzie zdobyła BFA w Ilustracji. Po ukończeniu studiów rozpoczęła poszukiwania pracy artystycznej, ale wkrótce po niej nastąpiła tragedia i była ona hospitalizowana i poddawana zabiegowi.
Kiedy odzyskała zdrowie, zaczęła się od nowa i używała Internetu, uruchomiła własną stronę internetową, aby pokazać jej prace. Po tym, jak jej przyjaciele opowiedzieli jej o wzbogacającym się gwiazdom konkursu o Manga 2 w Tokioopopie, złożyła wniosek konkursowy w 2003 roku i uzyskała miejsce. Bettina wykonała mangę OEL, My Cat Loki i była to jej pierwsza seria wydawnicza opublikowana przez Tokyopop.
Zilustrowała także ekskluzywną wersję mangi Star Treka: Shinsei Shinei, zarówno okładka, jak i krótkometrażowy "Communication Breakdown" dla mangi Kakan ni Shinkou i Wojownicy: wzrosła plaga (wydana w czerwcu 2008 r.), wszystkie opublikowane Tokyopop.

Realni ludzie
Pisarze Victoria HolmesErica SussmanKate CaryCherith BaldryTui Sutherland
Ilustratorzy Wayne McLoughlinBettina KurkoskiDon HudsonJames BarryOwen RichardsonAllen DouglasDave Stevenson
Projektanci
okładek
Megan StittKarin PaprockiRay ShappellHilary Zarycky