FANDOM

Biała Woda (ang. Whitewater) – ślepa kotka, przebywająca w starszyźnie w Klanie Cienia. Dawna mentorka Rudej Wierzby.

Wygląd

Biała Woda to długowłosa, biała kotka ze ślepymi oczami[2].

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Burzy Jeżynowej Gwiazdy", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Próba Wroniego Pióra

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Próbie Wroniego Pióra", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Siła Trójki

Zaćmienie

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Zaćmieniu", jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Jest wojowniczką, ma ucznia, Rudą Łapę.

Długie cienie

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Długich cieniach", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Wschód słońca

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Zachodzie słońca", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Czwartym uczniu", ale jest wymieniona w spisie Klanów. Odeszła na emeryturę, a obecnie żyje jako starsza. Jej uczeń jest teraz wojownikiem znanym jako Ruda Wierzba.

Zanikające echa

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Zanikających echach", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Nocne szepty

Kiedy Klan Cienia opłakuje Rdzawe Futro, jest z innymi starszymi, żałując jej. Ona i Cedrowe Serce ruszają się, żeby zrobić miejsce dla Wysokiego Maku.

Znak księżyca

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Znaku księżyca", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Zapomniany wojownik

Biała Woda formalnie nie pojawia się w "Zapomnianym wojowniku", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Ostatnia nadzieja

Widziana jest w obozie Klanu Cienia, kiedy Szara Pręga pyta Białą Wodę i Cedrowe Serce, by pobrać pajęczyny na rany, które potrzebują opatrunku, a Cedrowe Serce informuje, że dostaje więcej z pustego drzewa. Kiedy wracają z pajęczyną, ona, Cedrowe Serce i Skręcone Futro pomagają Małej Chmurze w obrażeniach.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Biała Woda nie pojawia się w "Opowieści Ostrokrzewowego Liścia", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Biała Woda nie pojawia się w "Omenie Mglistej Gwiazdy", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Cisza Gołębiego Skrzydła

Biała Woda nie pojawia się w "Ciszy Gołębiego Skrzydła", jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w "Czwartym uczniu", spisie Klanów
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Wyjawione w "Zaćmieniu", spisie Klanów