Warning.png

Biała Woda (ang. Whitewater) – ślepa kotka, przebywająca w starszyźnie w Klanie Cienia. Dawna mentorka Czerwonej Wierzby.

Wygląd

Biała Woda to długowłosa, biała kotka z jednym, niewidomym okiem[2].

Fabuła

Potęga trójki

Zaćmienie

Biała Woda formalnie nie pojawia się w książce, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Jest wojowniczką, oraz ma ucznia, Czerwoną Łapę.

Długie cienie

Biała Woda formalnie nie pojawia się w książce, jednak jest wymieniona w spisie klanów.

Wschód słońca

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Biała Woda formalnie nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Odeszła na emeryturę, a obecnie żyje jako starsza. Jej uczeń jest teraz wojownikiem znanym jako Czerwona Wierzba.

Zanikające echa

Biała Woda formalnie nie pojawia się w książce , jednak jest wymieniona w spisie klanów.

Nocne szepty

Kiedy Klan Cienia opłakuje Rdzawe Futro, jest z innymi starszymi, żałując jej. Ona i Cedrowe Serce ruszają się, żeby zrobić miejsce dla Wysokiego Maku.

Znak księżyca

Zapomniany wojownik

Ostatnia nadzieja

Po raz pierwszy jest pokazana w obozie Klanu Cienia, kiedy Szara Pręga rozkazuje Białej Wodzie i Cedrowemu Sercu, aby przynieśli trochę pajęczyny na rany, które są potrzebne do opatrunku, a Cedrowe Serce mówi, że będzie jej najwięcej w pustym drzewie. Kiedy wracają z pajęczyną, ona, Cedrowe Serce i Skołtunione Futro pomagają Małej Chmurze w opatrywaniu rannych.

Superedycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Próba Wroniego Pióra

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Galeria

Bazy postaci

Przypisy