FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Białe Skrzydło (ang. Whitewing) – Córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca, siostra Zroszonego Nosa, Bursztynowego Księżyca i Śnieżnego Gąszczu. Była partnerka Brzozowego Upadku oraz matka Gołębiego Skrzydła i Bluszczowej Sadzawki.

Wygląd

Białe Skrzydło to mała kotka o miękkim, śnieżnobiałym futrze. Posiada szerokie barki oraz zielone oczy.

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Biała rodzi się jako córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca. Kiedy jest w żłobku, jest bardzo opiekuńcza i dumna z Wiewiórki i Listka, jakby były jej własnymi kociętami. Zauważono, że ma prawie sześć księżyców i jest gotowa, aby zostać uczniem. Jasne Serce trzyma ją w swoim gnieździe, gdy Ognista Gwiazda odwiedza żłobek. Kotka, mówi mu, że kociaki przywódcy są jeszcze za małe na zabawę.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Białe Skrzydło jest mentorką swojego młodszego brata, Zroszonej Łapy. Widziana jest, gdy pyta kocura, czy pamięta imiona Poległych Wojowników. Następnie zabiera swojego ucznia na szkolenie bojowe. Po powrocie grupy Jeżynowej Gwiazdy z Klanu Cienia, Białe Skrzydło protestuje, że oznaczyła teren, gdy przywódca mówi, że Klan Cienia kazał im odnowić granicę. Wiewiórczy Lot pociesza ją, mówiąc, że każdy kot w Klanie Pioruna wiedział, że to zrobiła. Białe Skrzydło z Bluszczową Sadzawką i Pajęczą Nogą, trenuje swoich uczniów w ruchach bitewnych, gdy Jeżynowa Gwiazda i Stokrotka udają się do Miejsca Koni. Kiedy Bursztynowa Łapa i Zroszona Łapa napadają na Stokrotkę, wojowniczka wstydzi się za nich i przeprasza kotkę za ich zachowanie. Białe Skrzydło jest widoczna ponownie, gdy wysuwa się z jaskini wojowników, by przywitać się z Gołębim Skrzydłem, która jest zaniepokojona wiatrem i pociesza ją. Obiecuje mieć córkę na oku i odprowadza ją z powrotem do jaskini wojowników. Kiedy koty muszą zmienić legowiska z powodu wycieków wody, Białe Skrzydło martwi się zostawić Gołębie Skrzydło, ale idzie do jaskini uczniów po tym, jak Lwi Płomień obiecuje pozostać blisko niej. Kiedy Jeżynowa Gwiazda sprawdza mentorów i ich uczniów, Białe Skrzydło prosi o dodatkowe legowisko. Kiedy powódź zbliża się do obozu, kocica ewakuuje obóz wraz ze swoimi towarzyszami klanu.

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Znak księżyca

Dwie córki Białego Skrzydła, Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa, otrzymują swoje imiona wojowniczek, Bluszczowa Sadzawka i Gołębie Skrzydło.

Bluszczowa Sadzawka oraz Kwiecisty Upadek wracają z tuneli, które badały, przerażone i obolałe. Białe Skrzydło podbiega w stronę Bluszczowej Sadzawki i pokazuje, jak bardzo martwiła się o nią. Odpędza także Ognistą Gwiazdę, pytającego dwie wojowniczki. Białe Skrzydło współczuje swojej córce. Jest również jednym z kotów, którzy byli świadkiem, jak Millie wrzeszczy na Kwiecisty Upadek.

Nowele

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Ciekawostki

Błędy

  • Zostało powiedziane, że ma blado-niebieskie oczy.
  • Została nazwana w Biały Ogon w Blasku gwiazd.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępczyni Wiewiórczy Lot
Medycy Sójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Ciernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekJagodowy NosMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRozżarzone SerceRóżany PłatekTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekBluszczowa SadzawkaWiśniowy UpadekKreci WąsLiliowe SerceZroszony NosBurzowa ChmuraPaprotkowa PieśńOstrokrzewowa KitaMiodowe FutroLiściasty CieńRosochata GałązkaPłetwiasty SkokOrle Skrzydło* • Śliwkowy KamieńMuszelkowe Futro* • Łodygowy LiśćTrzeszczący Ząb* • Muszy Wąs* • Plamiste Futro* • Zjeżony Mróz
Uczniowie Trzepocząca Łapa* • Kwiecista Łapa*
Karmicielki StokrotkaSzczawiowa PręgaRoziskrzona Skóra
Kociaki ZatoczekMirtka
Starszyzna Szara PręgaPaprociowe FutroObłoczny OgonJasne Serce