FANDOM

Warning
Warning
Wiem, że coś cię niepokoi. Nie zamierzam pytać, co to jest, jeśli nie zamierzasz mi powiedzieć. Ale pamiętaj, że jestem twoją matką. Nic co powiesz nie może mnie zszokować, ani sprawić że będę cię mniej kochać.

—Białe Skrzydło, Zapomniany wojownik

Białe Skrzydło (ang. Whitewing) – Córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca, siostra Zroszonego Nosa, Bursztynowego Księżyca i Śnieżnego Gąszczu. Była partnerka Brzozowego Upadku oraz matka Gołębiego Skrzydła i Bluszczowej Sadzawki.

Wygląd

Białe Skrzydło to mała kotka o miękkim, śnieżnobiałym, długim futrze. Posiada szerokie barki oraz zielone oczy.

Historia

Bielinka urodziła się jako jedyny kociak Jasnego Serca i Obłocznego Ogona. Kilka księżyców później rodzą się jej krewniaczki, Wiewiórka i Listek. Następnie szkoli ją wujek, Paprociowe Futro. Widziana jest później, gdy Szczawiowa Łapa dołącza w legowisku wojowników do braci. Później, gdy klany wyruszają w poszukiwaniu nowego domu, jest jedną z nielicznych uczennic. Gdy Wiewiórczy Lot i Pajęcza Noga zostają mianowani, ona wciąż się szkoli. Młodszy brat Pajęczej Nogi, jedyny ocalały z miotu Brzozowa Łapa wkrótce do niej dołącza. Młode koty się zaprzyjaźniają, a później zostają partnerami. Brzozowy Zachód i Białe Skrzydło zostają rodzicami Gołąbki i Bluszczki.

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Bielinka rodzi się jako córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca. Kiedy jest w żłobku, jest bardzo opiekuńcza i dumna z Wiewiórki i Listka, jakby były jej własnymi kociętami. Zauważono, że ma prawie sześć księżyców i jest gotowa, aby zostać uczniem. Jasne Serce trzyma ją w swoim gnieździe, gdy Ognista Gwiazda odwiedza żłobek. Kotka, mówi mu, że kociaki przywódcy są jeszcze za małe na zabawę.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Białe Skrzydło jest mentorką swojego młodszego brata, Zroszonej Łapy. Widziana jest, gdy pyta kocura, czy pamięta imiona Poległych Wojowników. Następnie zabiera swojego ucznia na szkolenie bojowe. Po powrocie grupy Jeżynowej Gwiazdy z Klanu Cienia, Białe Skrzydło protestuje, że oznaczyła teren, gdy przywódca mówi, że Klan Cienia kazał im odnowić granicę. Wiewiórczy Lot pociesza ją, mówiąc, że każdy kot w Klanie Pioruna wiedział, że to zrobiła. Białe Skrzydło z Bluszczową Sadzawką i Pajęczą Nogą, trenuje swoich uczniów w ruchach bitewnych, gdy Jeżynowa Gwiazda i Stokrotka udają się do Miejsca Koni. Kiedy Bursztynowa Łapa i Zroszona Łapa napadają na Stokrotkę, wojowniczka wstydzi się za nich i przeprasza kotkę za ich zachowanie. Białe Skrzydło jest widoczna ponownie, gdy wysuwa się z jaskini wojowników, by przywitać się z Gołębim Skrzydłem, która jest zaniepokojona wiatrem i pociesza ją. Obiecuje mieć córkę na oku i odprowadza ją z powrotem do jaskini wojowników. Kiedy koty muszą zmienić legowiska z powodu wycieków wody, Białe Skrzydło martwi się zostawić Gołębie Skrzydło, ale idzie do jaskini uczniów po tym, jak Lwi Płomień obiecuje pozostać blisko niej. Kiedy Jeżynowa Gwiazda sprawdza mentorów i ich uczniów, Białe Skrzydło prosi o dodatkowe legowisko. Kiedy powódź zbliża się do obozu, kocica ewakuuje obóz wraz ze swoimi towarzyszami klanu.

Emoji AshfurThinking

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Znak księżyca

Dwie córki Białego Skrzydła, Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa, otrzymują swoje imiona wojowniczek, Bluszczowa Sadzawka i Gołębie Skrzydło.

Bluszczowa Sadzawka oraz Kwiecisty Upadek wracają z tuneli, które badały, przerażone i obolałe. Białe Skrzydło podbiega w stronę Bluszczowej Sadzawki i pokazuje, jak bardzo martwiła się o nią. Odpędza także Ognistą Gwiazdę, pytającego dwie wojowniczki. Białe Skrzydło współczuje swojej córce. Jest również jednym z kotów, którzy byli świadkiem, jak Milka wrzeszczy na Kwiecisty Upadek.

Nowele

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Ciekawostki

  • Ma krew kota domowego przez Obłocznego Ogona.
  • Poprosiła o opóźnienie swojej ceremonii mianowania na wojowniczkę by Brzozowa Łapa nie był jedynym uczniem w klanie. [2]

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 528
  2. Wyjawione w "Wyrzutku", strona 57