Disambig.png
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Biały Ogon.
Warning.png
Ale to nie jest kradzież, jeśli to złapiesz i nam dasz. Nie możesz nam po prostu dać pozwolenia, aby stało się to dla każdego łatwiejsze?

—Biały Ogon, "Czwarty uczeń", strona 134

Biały Ogon (ang. Whitetail) - dawna wojowniczka i starsza Klanu Wiatru. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Biały Ogon jest małą[12], drobną[13], białą kotką.

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Biała Łapa jest uczniem Klanu Wiatru, a jej mentorem jest Pojedynczy Wąs. Wraca do wrzosowiska z swoim klanem, po wypędzeniu z ich terytorium przez wojowników Klanu Cienia prowadzonych przez Złamaną Gwiazdę.

Las tajemnic

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie klanów.

Cisza przed burzą

Niebezpieczna ścieżka

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie klanów. Jest nową wojowniczką o imieniu Biały Ogon.

Czarna godzina

Nowa przepowiednia

Północ

Wschód księżyca

Świt

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie klanów. Biały Ogon jest teraz karmicielką Klanu Wiatru.

Blask gwiazd

Biały Ogon jest podczas patrolu z Rozdartym Uchem i Sowią Łapą. Znajdują oni trzy koty Klanu Pioruna podczas jedzenia zwierzyny na terenie, który wkrótce będzie terytorium Klanu Wiatru. Gdy wojownik Klanu Wiatru i Ciernisty Pazur kłócą się o granicę, Biały Ogon pyta Liściastą Łapę, czy ma zioła, których używała do leczenia bólów brzucha. Następnie kotka informuje ją, że dwóch z ich starszych, Poranny Kwiat i Ciemna Stopa, było chorych. Następnie patrol prowadzi uczennicę do swojego obozu.

Biały Ogon prowadzi Liściastą Łapę do chorych starszych. Wronie Pióro, próbuje odepchnąć uczennicę, ale wojowniczka Klanu Wiatru każe mu zostawić ją w spokoju. Kotka Klanu Pioruna kontynuuje obserwację, dopóki Pojedynczy Wąs nie mówi Wroniemu Pióru, aby został z nią, ponieważ chce iść z Białym Ogonem na patrol myśliwski.

W drodze na zgromadzenie, Obłoczny Ogon i Błotnisty Pazur wdają się w kłótnię z Dymkiem. Zanim zaczyna się walka, Biały Ogon zatrzymuje wojownika Klanu Wiatru, pytając, czy nie wyczuł obecności kociąt i wyjaśniając, że samotnik tylko broni swoich młodych.

Zmierzch

Biały Ogon jest na patrolu z Wronim Piórem, Pajęczynową Stopą i Łasiczą Łapą, który spotyka patrol Klanu Pioruna na granicy ich klanów. Słuchają, jak Jeżynowy Pazur mówi im, że Ognista Gwiazda wysłał ich, aby dowiedzieć się, czy Pojedynczy Wąs odbył już podróż do Księżycowej Sadzawki. Biały Ogon poprawia go, mówiąc, że teraz ich przywódca nazywa się Pojedyncza Gwiazda.

Kiedy Klan Pioruna zostaje zaatakowany przez borsuki, Pojedyncza Gwiazda wysyła do pomocy wojowników, między innymi Biały Ogon. Gdy bitwa dobiega końca, kotka zauważa, że Wronie Pióro powrócił.

Zachód słońca

Potęga trójki

Widzenie

Biały Ogon dostała teraz swojego ucznia, Bryzową Łapę.

Emoji AshfurThinking.png

Mroczna rzeka

Emoji AshfurThinking.png

Wyrzutek

Biały Ogon pojawia się w obozie Klanu Wiatru, gdy przychodzą do niego Wiewiórczy Lot i Ostrokrzewiasta Łapa.

Emoji AshfurThinking.png

Zaćmienie

Długie cienie

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie klanów. Jej uczeń stał się wojownikiem i otrzymał nowe imię, Bryzowa Skóra.

Wschód słońca

Emoji AshfurThinking.png

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Emoji AshfurThinking.png

Przemijające echa

Emoji AshfurThinking.png

Szepty nocy

Emoji AshfurThinking.png

Znak księżyca

Zapomniana wojowniczka

Podczas spotkania klanów, kiedy Pojedyncza Gwiazda wspomina, że wojownicy Klanu Wiatru widzieli kota z Klanu Pioruna zwiadującego ich teren, Wronie Pióro krzyczy, że widział tego kota, a Biały Ogon zgadza się z nim.

Ostatnia nadzieja

Biały Ogon jest widziana w patrolu z Sowim Wąsem i Wronim Piórem. Spotykają Sójcze Pióro i Ćmie Skrzydło i Sowi Wąs każe im opuścić teren. Biały Ogon mówi, że nic nie zrobili i nie uwierzy we wszystko, co mówi Klan Cienia.

Wizja cieni

Misja ucznia

Piorun i cień

Rozbite niebo

Emoji AshfurThinking.png

Najciemniejsza noc

Rzeka ognia

Emoji AshfurThinking.png

Wściekła burza

Emoji AshfurThinking.png

Superedycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Cień Tygrysiego Serca

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Cisza Gołębiego Skrzydła

Życzenie Liściastej Sadzawki

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. Wyjawione w "Burzy Jeżynowej Gwiazdy", spis klanów
  3. Wyjawione w "Wyrzutku", strona 174
  4. Wyjawione w "Niebezpiecznej ścieżce", spis klanów
  5. Wyjawione w "Ciszy przed burzą", spis klanów
  6. Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Brak tekstu w przypisie o nazwie Ogien I Lod
  7. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", spis klanów
  8. Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", rozdział 1
  9. Wyjawione w "Sekretach Klanów", strona 37
  10. Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  11. Wyjawione w "Wyrzutku", strona 179
  12. Wyjawione w "Lesie tajemnic", spis klanów
  13. Wyjawione w "Wschodzie słońca", spis klanów