FANDOM

Warning

Biały Pazur (ang. Whiteclaw) – dawny wojownik Klanu Rzeki, obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy. Ginie podczas walki z Szarą Pręgą, poprzez śmiertelny upadek na dno wąwozu.

Wygląd

Biały Pazur jest czarnym kocurem o ciemnoniebieskich oczach. Jego lewa łapa jest biała, to od niej pochodzi jego imię.

Historia

Trójkąt ostrzegawczy
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Miętowa Chmura. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.
Emoji AshfurThinking

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w Dzicz

Pojawia się w jedynie w spisie wymieniony jako wojownik Klanu Rzeki. Możliwe, że pojawia się na zgromadzeniu, jednak nie jest to potwierdzone.

Ogień i Lód

Należy do patrolu prowadzonego przez Lamparcie Futro. Oprócz niego, patrol składa się jeszcze z pięciu kotów (wraz z Lamparcim Futrem). Podczas patrolowania granic terytorium, koty natknęły się na cztery koty z Klanów Pioruna i Wiatru (Ogniste Serce, Szara Pręga, Pojedynczy Wąs, Martwa Stopa). Koty Klanu Rzeki rzucają się na obcych wojowników. Biały Pazur zmaga się z Szarą Pręgą. Prawdopodobnie Klan Rzeki odniósłby zwycięstwo, gdyby nie przybycie patrolu Klanu Pioruna z Tygrysim Pazurem na czele. Walkę przerywa rozdzierający wrzask Szarej Pręgi. Okazało się, że podczas walki koty potoczyły się nad wąwóz, a zajęci zmaganiami wojownicy nie zauważyli tego. Biały Pazur przypadkowo spada wprost do przepaści, przez którą przepływała rzeka. Z powodu upadku z dużej wysokości kocur ginie. W dole widać tylko zanurzającą się ciemną głowę poległego wojownika.

Cisza przed burzą

Na Zgromadzeniu, Ogniste Serce zauważa odkąd Klan Pioruna z Klan Rzeki walczyli nad wąwozem i gdy Biały Pazur zmarł upadając z dużej wysokości, że Lamparcie Futro, jest pamiętliwa i jej wrogość jest tak ostra jak cierń. Po otrzymaniu informacji o stanie Szarej Pręgi, Ogniste Serce informuje Mysie Futro, że Szara Pręga nie był i nie jest ulubionym kotem Lamparciego Futra w Klanie Rzeki, odkąd Biały Pazur spadł do wąwozu.

Niebezpieczna Ścieżka

Ogniste Serce rozmawia z Szarą Pręgą po tym, jak dołączył do Klanu Rzeki, pytając, czy będzie mentorem jednego ze swoich kociąt. Szara Pręga odpowiada, ponieważ jest to decyzja Lamparciej Gwiazdy i że, prawdopodobnie nie będzie. Uważa, że nigdy mu nie wybaczy z powodu śmierci Białego Pazura.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Zostało ujawnione, że Biały Pazur był uczniem Lamparciej Gwiazdy.

Ciekawostki

  • .Vicky wyobraziła sobie jako ciemnobrązowego z białą łapą.
  • Nie było romantycznego związku pomiędzy nim a Lamparcią Gwiazdą; ich związek nie wykraczał pomiędzy mentorem a uczniem.

Galeria

Bazy postaci