FANDOM

Nie jesteś przywódcą klanu! To Złamana Gwiazda nim jest! I jeśli powie, że mogę trenować, zrobię to!

—Brązek kwestionuje ostrzeżenie Żółtego Kła, Tajemnica Żółtego Kła, str.457

Brązowa Łapa (ang. Brownpaw)uczeń Klanu Cienia, dawniej szkolony przez Grubego Ogona. Jego rodzeństwo to Mała Chmura oraz Mokra Stopa.

Wygląd

Brązowa Łapa jest brązowym kocurem.

Charakter

Historia

Fabuła

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Brązek wraz ze swoimi braćmi, Mokraskiem i Maluszkiem rodzi się w Klanie Cienia. Ich matką jest Traszkowa Cętka. Żółty Kieł cieszy się z ich narodzin, dodaje jednak, że zanim minie jeszcze dużo czasu, zanim będą mogli zostać uczniami. Do tego momentu wojownicy będą musieli dzielić między siebie uczniowskie obowiązki.

Pewnego dnia Brązek odwiedza Żółty Kieł w jej legowisku, skarżąc się na ból w jednej z przednich łap. Medyczka zauważa, że kociak ma zerwany bark. Z podekscytowaniem wyjaśnia jej, że to z powodu treningu ze Złamaną Gwiazdą, Omszoną Łapą i innymi kociętami. Kotka beszta go, twierdząc, że jest zbyt młody, aby samodzielnie opuszczać obóz, nie wspominając już o treningu walki. Ten jednak usprawiedliwia się tym, że osiągnął już wiek trzech księżyców i w tym samym czasie, Omszona Łapa został mianowany uczniem. Dodaje, że medyczka powinna na własne oczy przekonać się, jak Omszona Łapa dobrze walczy, teraz, kiedy posiada wiele umiejętności. Kotka dla spokoju przyznaje mu rację, uprzedzając przy tym, aby poczekał z dalszymi próbami treningu, póki nie jest jeszcze uczniem. Brązek wybucha, twierdząc, że nie jest ona przywódcą, aby wydawać mu rozkazy i będzie dalej trenować, jeśli Złamana Gwiazda mu pozwoli. Żółty Kieł przez resztę czasu stara się doglądać kociaka, do czasu, aż jego ramię do końca się nie zagoi.

Kiedy Złamana Gwiazda ogłasza klanowi śmierć Omszonej Łapy, Brązek wydaje z siebie przepełniony bólem wrzask, który szybko przeradza się w pisk zachwytu, gdy przywódca oświadcza, że chce uhonorować odwagę wszystkich kociąt, mianując ich uczniami. Kocurek otrzymuje nowe imię, Brązowa Łapa, a jego mentorem zostaje Gruby Ogon. Po ceremonii uczniowie idą wraz ze swoimi mentorami obejrzeć terytorium. Żółty Kieł zauważa, że nie są bardzo podekscytowani, ale wie, że szybko się to zmieni, kiedy zobaczą jak ogromnym terenem dysponuje Klan Cienia.

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanu. Jego mentorem wymieniony w spicie Klanu jest Gruby Ogon.

Ogień i lód

Nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanu.

Las tajemnic

Cisza przed burzą

Galeria

Bazy postaci