FANDOM

Brunatna Cętko, Klan Pioruna dziękuje za twoją lojalność i odwagę. Dobrze służyłeś swojemu klanowi, i mam nadzieję, że twoje dni w legowisku starszyzny będą spokojne. Twoje historie i mądrość będą nadal miały miejsce w Klanie, i nadal będziemy uczyć się od ciebie.

Słoneczna Gwiazda odprawia Ceremonię Starszego dla Brunatnej Cętki, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Brunatna Cętka (ang. Tawnyspots) – dawny zastępca w Klanie Pioruna, zrezygnował z powodu choroby zwalniając pozycję zastępcy, które zajęła Błękitna Gwiazda.

Wygląd

Brunatna Cętka to jasnoszary, pręgowany kocur o brązowych plamach na brzuchu oraz czubatych uszach. Posiada bursztynowe oczy.

Fabuła

Super Edycja 

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Brunatna Cętka nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest spisany w liście Klanów.

Tajemnica Żółtego Kła

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Brunatna Cętka nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest wspomniany przez Krzywą Gwiazdę, kiedy to usłyszał plotki o śmierci Brunatnej Cętki.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Brunatna Cętka zostaje zastępcą, kiedy Słoneczny Zmierzch zostaje przywódcą klanu. Służy dobrze swojemu klanowi.Po jakimś czasie kocur choruje na ciężką chorobę, a dopóki nie wydobrzeje chwilowym zastępcą zostaje Żmijowy Kieł. Gdy kocur przestaje być chory znowu staje się zastępcą Klanu Pioruna. Kocur znowu choruje na tą samą chorobę , lecz tym razem umiera , a nowym zastępcą zostaje Błękitne Futro.

Początek Proroctwa 

Las Tajemnic

Brunatna Cętka nie występuje oficjalnie w tej części, ale jest wspomniany przez Błękitną Gwiazdę, gdy wyjaśniała Ognistemu Sercu, że Brunatna Cętka zrezygnował z pozycji zastępcy i został starszyzną, więc ona musiała opuścić swe dzieci. Gdyby nie dokonała tej decyzji, zastępcą zostałby Ostowy Pazur, który pokrążyłby las w morzu krwi.

Omen Gwiazd 

Ostatnia Nadzieja

Kiedy Sójcze Pióro oraz inni medycy mają zgromadzenie z Klanem Gwiazdy, Brunatna Cętka widziany jest jak wlecze się z Klanem Pioruna podczas przyjęcia.

Ciekawostki

  • Zostało wyjawione przez Vicky, że Wierzbowa Skóra była jego partnerką i urodziła mu syna, Ciemną Pręgę. Jednakże Wierzbowa Skóra dopiero rozpoczęła życie ucznia, gdy Brunatna Cętka zaczął chorować.
  • Bolesny guz jego żołądku mógł być nowotworem.
  • Jego imię pochodzi od brunatnych plamek na jego brzuchu, które miał od urodzenia.
  • Posiada krew Klanu Wiatru poprzez Orlą Burzę.

Galeria

Bazy postaci