FANDOM

Klanie Nieba! Klanie Nieba! Czy każdy kot jest w porządku?

—Brzozowa Gwiazda, kiedy gałąź spada podczas spotkania Klanów w Kodeks Klanów, str.20

Brzozowa Gwiazda (ang. Birchstar)starożytna przywódczyni Klanu Nieba. Jej wygląd jest nieznany.[1]

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Brzozowa Gwiazda jest starożytnym przywódcą Klanu Nieba.

Kiedy Zakurzona Gwiazda, przywódca Klanu Wiatru zapyta, czy każdy klan dotarł do Czterech Drzew, Brzozowa Gwiazda wskakuje na skałę obok przywódcy Klanu Wiatru, potwierdzając, że jest tam każdy klan. Gdy dyskutowana jest pierwsza reguła kodu wojownika, przywódczyni kiwa głową razem z Ostrokrzewikową Gwiazdą - przywódczynią Klanu Cienia. Kiedy przywódczyni Klanu Cienia prosi innych przywódców, aby mieli mniejszy kontakt przy granicach, ale niech inne klany wiedzą o niebezpieczeństwach na całym terytorium. Brzozowa Gwiazda odpowiada na to, sugerując spotkanie w kotlinie co każdą pełnię księżyca, aby zebrać się w pokoju i podzielić się wiadomościami. Zakurzona Gwiazda zgadza się na to, a Brzozowa Gwiazda odpowiada, że ​​to wszystko, o co prosi.

Wkrótce po tym, jak Moręgowata Gwiazda, nowy przywódca Klanu Cienia, rozpoczyna Zgromadzenie z oskarżeniem Białej Gwiazdy i Klanu pioruna, Brzozowa Gwiazda wskazuje, że każdy klan żyje w miejscu, w którym najlepiej nadaje się do polowania. Tuż po tym jak ogromna gałąź z dębu spada na zebrane koty niżej, przywódczyni rzuca się na skraj Wielkiej Skały i spogląda w dół, pytając, czy koty Klanu Nieba są w porządku. Woła do nich jeszcze raz, pytając, czy koty Klanu nieba słyszą jej głos. Jej zastępca, Deszczowe Pluśnięcie, mówi, że wszystkie są w porządku.

Po stwierdzeniu, że żaden kot z żadnego klanu nie został ranny, Brzozowa Gwiazda i inni przywódcy klanu decydują się na wprowadzenie nowego prawa w kodeksie wojownika, który mówi, że nie należy przekraczać granic między terytoriami. Jest wspierany, ponieważ wierzą, że Klan Gwiazdy wysłał gałąź jako znak, co oznacza, że ​​klany powinny zostać rozdzielone. Gdy gałąź opadła, dzieliła koty od siebie i na oddzielne klany, podobne do granic.

Cytaty

Koty Klanu Nieba! Czy mnie słyszycie?

—Brzozowa Gwiazda do kotów Klanu Nieba po upadku gałęzi, Kodeks Klanów

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w Kodeksie Klanów