FANDOM

Warning
Warning

Bursztynowy Pazur (ang. Amberclaw) - dawny wojownik Klanu Pioruna i brat Czerwonej Gwiazdy. Niewiadomo gdzie trafił po śmierci.

Po raz pierwszy pojawia się w Podróż Chmurnej Gwiazdy.

Wygląd

Bursztynowy Pazur to kocur o rudej sierści i długich nogach.

Charakter

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Bursztynowy Pazur jest starożytnym wojownikiem Klanu Pioruna.

Kocur idzie w stronę stosu ze świeżą zdobyczą, gdzie spotyka swojego brata, Czerwoną Gwiazdę i gratuluje mu dobrej techniki walki, podczas bitwy z Klanem Nieba. Na co przywódca również komplementuje jego umiejętności walki.

Nowele

Podróż Chmurnej Gwiazdy

Bursztynowy Pazur bierze udział w bitwie z Klanem Nieba.

Kiedy Chmurna Gwiazda skacze na niego, Mysi Kieł skacze z drzewa, by walczyć z nim samym. Mysi Kieł ostrzega Chmurną Gwiazdę, by uważał, lecz Bursztynowy Pazur usłyszał to, odsuwając się na bok. Mysi Kieł ląduje twardo na ziemi, wrzeszcząc z bólu, a Bursztynowy Pazur szykuje się do zadania jej kolejnych ran, jednak Chmurna Gwiazda uderza w niego, w momencie jak chciał zaatakować Mysi Kieł, lecz po chwili zsuwa się z niego, by uniknąć śmiertelnego ciosu w szyję. Mysi Kieł traktuje to jako szansę na ucieczkę i pędem ucieka. Chmurna Gwiazda kątem oka zauważa, że jej noga jest złamana. Chwilę później przywódca Klanu Nieba wzywa swój klan do odwrotu.

Galeria

</gallery>