Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Burzowy Liść. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego, właśnie czytam tą książkę i będę uzupełniać streszczenie, więc nic tu nie rób..
Warning.png

Burza Jeżynowej Gwiazdy (ang. Bramblestar's Storm) - siódmy tom Superedycji. Na okładce znajduje się Jeżynowa Gwiazda.

Opis

Kiedy woda i krew się spotkają, krew wzrośnie...

A nowy przywódca zostanie wystawiony na próbę.

W wyniku wielkiej bitwy, napięcia pomiędzy czterema klanami wzrosły. Sojusznicy polegli. Lojalność została zakwestionowana. I zagórował nowy przywódca, by zająć miejsce Ognistej Gwiazdy. Każdy kot będzie miał trudności z podążaniem ścieżką łap Ognistej Gwiazdy, a Jeżynowa Gwiazda zostanie wystawiony na próbę. Koty są ranne, zdobycz jest rzadkością, a siła Klanu Pioruna nie jest już taka, jak kiedyś. Jeśli Klan ma przeżyć, Jeżynowa Gwiazda musi szybko znaleźć swój punkt oparcia, na horyzoncie pojawia się nowe zagrożenie. Nadciąga burza... burza, której koci wojownicy nigdy nie widzieli, mogą jej nie przetrwać.

Streszczenie

Ognista Gwiazda poluje w Klanie Gwiazdy i wyczuwa wiewiórkę na niedalekim dębie. Kocur myśli, że minęło dosyć dużo czasu, od kiedy ostatnio próbował swoich umiejętności wspinaczkowych. Błękitna Gwiazda podchodzi do niego i pyta, czy mógłby z nią pochodzić. Po chwili pyta go, czy wchodził do snu Jeżynowej Gwiazdy. Ognista Gwiazda odpowiada, że nie, i obaj wracają wspomnieniami do czasów ciężkich księżyców, gdy musieli walczyć z Mroczną Puszczą. Rozmawiają o tym, że Klan Cienia ma więcej starszych niż wojowników, a Klan Wiatru traci wielu dobrych łowców. Ognista Gwiazda jest sfrustrowany, że musiał opuścić swój klan, gdy ten potrzebował go najmocniej. Błękitna Gwiazda pyta, czy mógł coś zrobić, aby to powstrzymać. Później Ognista Gwiazda spotyka się z Chmurną Gwiazdą i mruczy, myśląc o swojej podróży mającej na celu odbudowanie Klanu Nieba. Rudy kocur jest na siebie wściekły, że nie mógł pomóc swojemu klanowi, gdy jego członkowie złapali zielony kaszel. Chmurna Gwiazda odpowiada, że nie mógł nic z tym zrobić, i daje mu przepowiednię: Gdy woda i krew się spotkają, krew wzrośnie".

Emoji AshfurThinking.png

Daty publikacji

  • Bramblestar's Storm (EN), HarperCollins (twarda okładka), 26 października 2014[1]
  • Bramblestar's Storm (EN), HarperCollins (e-book), 26 października 2014[1]
  • 棘星的風暴 (TW), Morningstar (broszurowa oprawa), 15 stycznia 2016[2]
  • Brombeersterns Aufstieg (DE), Beltz & Gelberg (twarda okładka), 18 września 2017, przekład: Anja Hansen-Schmidt i Friederike Levin[3]
  • L'Epreuve d'Etoile de Ronce (FR), Pocket Jeunesse (wydanie nieznane), 5 maja 2018[4]
  • L'Epreuve d'Etoile de Ronce (FR), 12-21 (e-book), 5 maja 2018[4]
  • Vatukkatähden myrsky (FI), Art House (twarda okładka), 25 marca 2019[5]

Zobacz także

Galeria

Angielskojęzyczne okładki

Obcojęzyczne okładki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na stronie HarperCollins
  2. Wyjawione na stronie Morningstar
  3. Wyjawione na stronie Beltz & Gelberg
  4. 4,0 4,1 Wyjawione na stronie Lisez
  5. Wyjawione na stronie Art House