FANDOM

Jeśli zamierzasz wycofać najmłodsze koty, to ja też muszę. Klan Cienia nie może być oskarżony o brak sprawiedliwości w walce.

—Burzowa Gwiazda do Leszczynowej Gwiazdy, Kodeks Klanów, strona 53

Burzowa Gwiazda (ang. Blizzardstar) – dawny przywódca Klanu Cienia.

Wygląd

Burzowa Gwiazda to biały kocur o zielonych oczach.[2]

Fabuła

Przewodnik po Terenie 

Kodeks Klanów

Burzowa Gwiazda był przywódcą w starożytnym Klanie Cienia.

On i jego Klan przygotowują się do walki z Klanem Wiatru o terytorium. Burzowa Gwiazda ma zamiar wydać rozkaz do ataku, lecz został powstrzymany przez Dębowy Liść i dwa koty z Klanu Wiatru: Stokrotkowy Ogon i Jastrzębią Stopę. Trzy kocice przerywają walkę mówiąc, że niektóre z młodszych kotów nie są niczym więcej jak kociakami.

Trzy matki starają się przekonać Burzową Gwiazdę, by zmienił zdanie o szkoleniu młodych kotów i zasugerowały, aby każdy kociak miał co najmniej sześć księżyców by rozpocząć trening wojownika. Młodsze koty będą zbyt małe żeby uznać ich za wojowników, poza tym nie potrafią jeszcze dobrze walczyć.

Leszczynowa Gwiazda, przywódca Klanu Wiatru, zgadza się, że koty są zbyt młode. Mówi również, że najmłodsi członkowie jego klanu nie będą walczyć. Burzowa Gwiazda zgadza się. Gdy oba klanu rozchodzą się, Burzowa Gwiazda mówi Leszczynowej Gwieździe, że jego klan weźmie sobie do serca słowa trzech karmicielek i zaproponuje nowe prawo na kolejnym Zgromadzeniu.

Bitwa, protesty karmicielek i zgoda przywódców ostatecznie zamienia się w piąte prawo kodeksu wojownika - kociaki muszą mieć co najmniej sześć księżyców, zanim rozpoczną szkolenie jako uczniowie; zasada ta zostanie później wzięta do serca przez wszystkich wojowników i medyków.

Ciekawostki

  • Vicky potwierdziła na swojej stronie na Facebooku, że Burzowa Gwiazda to hołd dla Blizz'a, twórcy i autora popularnej strony Warriors Wish.[3]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 51
  2. Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 50
  3. Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku