FANDOM

Wiem, że cię to obchodzi. I wiem, że nie opuścisz swoich pobratymców. Musisz zacząć polować i walczyć i żyć dla swojego klanu.

—Burzowy Ogon pociesza Błękitne Futro po śmierci Śnieżnego Futra, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy, strona 357

Burzowy Ogon (ang. Stormtail) – dawniej starszy wojownik, należący do Klanu Pioruna. Po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Ojciec Błękitnej Gwiazdy i Śnieżnego Futra. Partner Księżycowego Kwiatu.

Wygląd

Burzowy Ogon to chudy, duży kocur o lśniącej, błękitnoszarej sierści oraz niebieskich oczach. Posiada szeroką głowę i barki.

Historia

Burzowa Łapa był uczniem Klanu Pioruna, trenowanym przez Gawroniego Ogona. Przyjaźnił się z Księżycem, a kotka bardzo go podziwiała. Zupełnie odwrotną relację dzielił z drugim kociakiem Stokrotkowego Palca, Gąskiem. Obydwoje od początku za sobą nie przepadali, a Burzowa Łapa czasami nawet znęcał się nad młodszym kocurkiem. Po ukończeniu praktyki, zostaje wojownikiem o imieniu Burzowy Ogon. Księżycowy Kwiat staje się jego partnerką i wkrótce na świat przychodzą ich córki: Błękitka i Śnieżynka.

Fabuła

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Burzowy Ogon nie pojawia się formalnie w Obietnicy Krzywej Gwiazdy, ale występuje się w spisie klanów.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Burzowy Ogon jest wspomniany po raz pierwszy gdy Śnieżka i Błękitka chcą odkryć obóz same, tylko aby obudzić Kamienną Skórę kiedy ukrywają się w legowisku wojowników, pyta je, czy kotki szukają Burzowego Ogona. Mówi, że kocur wyszedł na polowanie, zostawia je kiedy Błękitka odpowiada, że go nie szukają.

Ciekawostki

  • Vicky potwierdziła że Burzowy Ogon i Pstrokaty Ogon nigdy nie mieli ze sobą kociaków.
  • Vicky myśli że on i Prędka Bryza są rodzeństwem.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w przez Vicky na jej stronie na Facebooku
  2. Wyjawione na oficjalnej stronie "Wojowników"
  3. Wyjawione w "Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy", strona 387
  4. Wyjawione w "Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy", Spis klanów
  5. Wyjawione w "Klątwa Gęsiego Pióra", Spis klanów