FANDOM

Chmura (ang. Cloudy) – kocię Mięty i Willie.

Historia

Ścieżka Kruczej Łapy

Złamany Pokój

Chmura rodzi się wraz z rodzeństwem, Lodem, Płatkiem i Sniff, jako kociaki Mięty i [Willie]] w gospodarstwie Jęczmienia.

W czasie, gdy tam są, widać Chmurę bawiącą się Kruczą Łapą, walcząc na niby z rodzeństwem i pijąc mleko Mięty. Kiedy kociak jest nieco starszy, Jęczmień dostrzega kociaki, które uczy Snapper śmiertelnego ciosu. Kiedy Willie ogłasza, że odchodzi, Chmurka prosi o pozostanie wraz ze swoim rodzeństwem, ale Snapper zbeształ kociaka.

Później, gdy Krucza Łapa i Jęczmień zostali wypędzeni z farmy, widzą Chmurkę z matką i rodzeństwem, chroniąc się pod krzakiem, a reszta ich grupy pilnowała ich. Jak reszta rodziny walczy z dawnymi przyjaciółmi Chmurki, z przerażeniem patrzy na rodzeństwo, wyrażając gniew na twarzy. Okazało się, że gdyby kociak przebywał w Miejscu Dwunożnych ze swoją rodziną, zostałby kotem Klanu Krwi.

Serce Wojownika

Widać Chmurkę z rodzeństwem bawiącym się martwą myszą. Krucza Łapa uważa, że jest to marnowanie zwierzyny i zły pomysł.

Gdy wojownicy Klanu pioruna atakują włóczęgów po raz drugi, Jasne Serce jest widziana, jak mówi Chmurce i rodzeństwu kociaka, by znaleźli matkę i uciekli, bo to nie jest bitwa dla kociaków.

Galeria

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Wyjawione w Złamany Pokój