FANDOM

Warning
Żaden inny przywódca nie powinien spotkać się z taką bezczelnością na oczach wszystkich Klanów. Proponuję, aby do kodeksu wojownika dodano, że słowo przywódcy jest niepodważalne. To, co mówimy, nigdy nie może być kwestionowane. Klan Gwiazdy dał nam władzę; Klan Gwiazdy chciałby, żeby tak było.

Ciemna Gwiazda (ang. Darkstar) – starożytny przywódca Klanu Nieba.

Wygląd

Ciemna Gwiazda jest ciemnobrązowym kocurem o miękkim, grubym, powleczonym czarnym[1] futrze, i mleczno-żółtymi oczami[3].

Fabuła

Nowele

Podróż Chmurnej Gwiazdy

Gdy Chmurna Gwiazda i Myszołowowy Ogon dyskutują o tym, jak koty z Klanu Pioruna wkroczyły na terytorium Klanu Nieba, Myszołowowy Ogon wspomina, że ​​gdyby Ciemna Gwiazda nie dał im pasa terytorium, nie przechodziliby po nim,a ich ślady zapachowe nic nie znaczą. Dodaje, że wiedział, że jest ich przywódcą, ale dla niego była to decyzja o mysiego móżdżku. Należy zauważyć, że Chmurna Gwiazda nie narodził się, kiedy Ciemna Gwiazda ogłosił to na zgromadzeniu, oddając część swojego terytorium Klanowi Pioruna, ale decyzja była niezbyt miło przyjęta w klanie. Chmurna Gwiazda następnie odpowiada, że ​​Ciemna Gwiazda miał swoje powody, ale Myszołowowy Ogon pyta, czy ma pszczoły w mózgu.

Chmurna Gwiazda następnie próbuje wyobrazić sobie siebie na miejscu Ciemnej Gwiazdy, stwierdzając, że część lasu, którą im dał, oferowała lepsze polowanie dla Klanu Pioruna niż Klanu Nieba. Dodaje, że Ciemna Gwiazda wiedział, że karmicielki Klanu Pioruna urodziły ostatnio kilka miotów kociąt, a ich zapotrzebowanie na pożywienie było większe, niż było w stanie zapewnić terytorium, i stwierdza, że ​​jeśli jeden Klan umiera z głodu, ich obowiązkiem było pomóc im przetrwać. Myszołowowy Ogon odpowiada, stwierdzając, że nie było to częścią kodeksu wojownika, a Chmurna Gwiazda zwraca uwagę, że był posłuszny swojemu przywódcy, za co Ciemna Gwiazda był odpowiedzialny.

Okazuje się, że Ciemna Gwiazda dał Chmurnej Gwieździe życie, aby wierzyć w jego instynkty i wiedzieć, że jego słowo było prawem. Ten pyta, czy Ciemna Gwiazda kiedykolwiek żałował, że dał Klanowi Pioruna pas terytorium, a on odpowiada, że ​​nie mógł znieść widoku głodującego Klanu Pioruna.

Przewodniki po terenie

Kodeks Klanów

Jako starożytny przywódca Klanu Nieba, Ciemna Gwiazda przewodzi klan przez lata i zbliża się do końca swojego ostatniego życia. Na zgromadzeniu okazuje się, że jest bardzo kruchy, ma problemy ze wspinaczką na Wielki Głaz i potrzebuje złapać tchu. Ciemna Gwiazda siedzi z pochyloną głową i zamkniętymi oczami, podczas gdy inni przywódcy składają raporty, w tym przywódca Klanu Pioruna, Winoroślowa Gwiazda, o tym, że mają o wiele więcej gęb do wykarmienia. Deszczowa Chmura, jego zastępca, martwi się tym, odkąd Klan Nieba widział więcej wojowników Klanu Pioruna w pobliżu ich granicy. Kiedy przywódca Klanu Rzeki, Szponiasta Gwiazda, popycha go, Ciemna Gwiazda wspina się, aby złożyć raport o Klanie Nieba.

Kiedy zaczyna przemawiać, mówi się, że jego głos jest bardzo cienki, a na polanie poniżej zapada martwa cisza. Tuż przed tym, jak ogłasza, podnosi głowę i może być prawie postrzegany jako wielki wojownik, którym kiedyś był. Mówi klanom, że chce dać Klanowi Pioruna część terytorium Klanu Nieba, aby nakarmić ich nowe kociaki. Według Deszczowej Chmury jest to prawie jedna czwarta terytorium Klanu Nieba.

Kiedy ten kończy ogłaszać, Deszczowa Chmura wskakuje na Wielki Głaz, protestując i pytając go, czy naprawdę chce oddać terytorium. Ciemna Gwiazda uzasadnia swoją decyzję, mówiąc, że Klan Pioruna ma więcej gęb do wykarmienia niż oni i może rozszerzyć przecież swoje terytorium w innych kierunkach. Deszczowa Chmura zwraca uwagę, że to nieprawda, ponieważ są otoczeni przez Dwunożnych ze wszystkich stron, ale ten trzyma się tego, co powiedział, pomimo jej słów i kontynuuje swoje postanowienie.

Następnie mówi pozostałym przywódcom, że nie powinni być narażeni na podważanie ich autorytetu i sugeruje nową zasadę kodeksu wojownika; że słowo przywódcy jest prawem. Deszczowa Chmura obawia się, że oszalał w samym środku zgromadzenia. Pozostali przywódcy powoli się zgadzają, chociaż wydaje się, że mają pewne zastrzeżenia co do reguły. Mówi Deszczowej Chmurze, że może nadal służyć jako zastępczyni, ale nie może już nigdy więcej stawiać mu takiego wyzwania.

Bitwy Klanów =

Wspomina się, że Ciemna Gwiazda dał pas terytorium Klanowi Pioruna, ku szokowi jego zastępcy i członków klanu. Mimo to nie daje im dość do słowa. Kiedy pojawia się pierwsza z gwiazd, Czerwona Gwiazda patrzy na nie. Następnie pojawia sięPustułkowe Skrzydło i mówi mu, że Klan Gwiazdy zatwierdził wygraną Klanu Pioruna w bitwie z Klanem Nieba. Czerwona Gwiazda następnie stwierdza, że słowo Ciemnej Gwiazdy na temat tego pasa terytorium jest aktualne, teraz i na zawsze.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w "Podróży Chmurnej Gwiazdy", rozdział 2
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 123