FANDOM

Masz złapać rybę swoimi pazurami, Omszona Łapo, nie zębami!

—Cienista Łapa do Omszonej Łapy, Obietnica Krzywej Gwiazdy, manga

Cienista Skóra (ang. Shadepelt) – członkini Klanu Gwiazdy, dawniej starsza w Klanie Rzeki. Była uczennica Kamiennego Futra.

Wygląd

Cienista Skóra to kotka, która posiada bardzo ciemne, szare futro oraz zielone oczy.

Charakter

Historia

Fabuła

Super edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Cienista Łapa jest pokazana w mandze, gdy łowi ryby wraz z Omszoną Łapą. Kiedy szylkretowa uczennica wpada do wody, Cienista Łapa śmieje się i przekomarza z towarzyszką. Omszona Łapa z irytacją wraca na brzeg każąc jej się uciszyć, jednak Cienista Łapa dalej chichocze pod nosem.

Początek proroctwa

Ogień i lód

Cienista Łapa jest uczennicą Kamiennego Futra. Jest widziana przez Ogniste Serce na patrolu ze swoim mentorem i Srebrnym Strumieniem. Kocur chowa się przed nimi i niedługo potem przychodzi do niego Srebrny Strumień, uspokajając go, że reszta kotów Klanu Rzeki już opuściła teren.

Las tajemnic

Cienista Łapa nie występuje oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Cisza przed burzą

Niebezpieczna ścieżka

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Jest już wojowniczką.

Czarna godzina

Lamparcia Gwiazda prosi Cienistą Skórę, aby wysłała patrole myśliwskie przed bitwą z Klanem Krwi. Kiedy Klan Rzeki i Klan Cienia prowadzą swe koty na polanę, Cienista Skóra styka się nosami z Mglistą Stopą.

Nowa przepowiednia

Północ

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Jest już starszą.

Wschód księżyca

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w książce, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Świt

Kiedy Liściasta Łapa i Ognista Gwiazda odwiedzają obóz Klanu Rzeki, Cienista Skóra czuwa przy ciele Mulistego Futra wraz ze Ćmim Skrzydłem. Lamparcia Gwiazda oznajmia kotom z Klanu Pioruna, że ona i kilku innych starszych zdecydowało się zostać w obozie zamiast ruszyć w drogę do nowych terenów.

Przewodniki po terenie

Sekrety Klanów

Cienista Łapa i Srebrna Łapa próbują zatamować wodę wlewającą się do obozu Klanu Rzeki podczas powodzi. Gdy uczennica krzyczy, że nie dają sobie rady, na pomoc śpieszą im Głośny Brzuch i Mglista Stopa.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki