FANDOM

Czarna Gwiazda (ang. Blackstar) – dawny przywódca Klanu Cienia. Po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Wygląd

Czarna Gwiazda to wysoki, wielki, biały kocur z atramentowo czarnymi łapami, z których jedna ma sześć palców. Ma gładką skórę i szeroką klatkę piersiową.

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Okazuje się, że Czarna Stopa zdobył już dziewięcioro żyć i swoje nowe imię, Czarna Gwiazda. Mianował również Rdzawe Futro nową zastępczynią.

Na zgromadzeniu, Czarna Gwiazda zauważa, że w Klanie Cienia na terytorium jest więcej dwunożnych i potworów niż zwykle. Ogłasza on również nową wojowniczkę, Brunatną Skórę.

Cień Tygrysiego Serca

Czarna Gwiazda został wspomniany przez Jarzębinową Gwiazdę podczas rozmowy z Tygrysim Sercem. Zastępca Klanu Cienia zapytał się swojego ojca czy wiedział że chce być przywódcą. Jarzębinowa Gwiazda odpowiada mu, że nie wiedział, póki nie został mianowany na zastępce i zrozumiał wtedy różnice pomiędzy przywódcą, a wojownikiem.

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Po raz pierwszy pojawia się na zgromadzeniu, a Szara Łapa przedstawia go jako zastępce przywódcy Klanu Cienia, Złamanej Gwiazdy.

Podczas ataku Klanu Cienia na obóz Klanu Pioruna, Czarna Stopa morduje jedną ze starszych, Różany Ogon. Zastępca próbuje uprowadzić ze żłobka kocięta, aby Klan Cienia mógł wyszkolić je jako własne. Jednak zostaje w porę powstrzymany przez Żółtego Kła. Po zakończonej bitwie kotka rozmawia z Ognistą Łapą na temat Czarnej Stopy i wspomina go jako bezmózgiego brutala, a przy tym silnego, ale niezbyt mądrego wojownika. Stwierdza, że pojedynek z Ognistą Łapą był dla niej większym wyzwaniem.

Po bitwie między Klanem Pioruna, a Klanem Cienia, w którym ten pierwszy ostatecznie triumfuje i odbija skradzione kocięta, Biała Burza wygania Czarną Stopę z obozu. Kocur dołącza do Złamanej Gwiazdy i reszty jego zwolenników na wygnaniu.

Ogień i lód

Wraz ze Złamaną Gwiazdą i innymi włóczęgami atakuje obóz Klanu Pioruna w ramach zemsty za wypędzenie ich z własnego terytorium, lecz przegrywają walkę. Czarna Stopa decyduje się na ucieczkę z pola bitwy.

Niebezpieczna ścieżka

Podczas gdy Tygrysia Gwiazda staje się przywódcą Klanu Cienia, Czarna Stopa i pozostali zostają ponownie przyjęci do Klanu. Wtedy Czarna Stopa ponownie zostaje zastępcą.

Las tajemnic

Tygrysi Pazur zwraca się o pomoc do Czarnej Stopy i innych włóczęgów, dawniej zwolenników Złamanej Gwiazdy, o pomoc w przejęciu przywódctwa w Klanie Pioruna. Czarna Stopa przyjmuje jego propozycję i uczestniczy w bitwie pomiędzy dwoma klanami.

Cisza przed burzą

Czarna Stopa podąża za Tygrysim Pazurem, kiedy ten zostaje wygnany z Klanu Pioruna. Później, kiedy jako Tygrysia Gwiazda przejmuje władzę w Klanie Cienia, mianuje Czarną Stopę swoim zastępcą.

Niebezpieczna ścieżka

Czarna Stopa sprawuje teraz swoją rolę zastępcy i jest całkowicie lojalny wobec Tygrysiej Gwiazdy.

Czarna godzina

Szczawik wymyka się z obozu Klanu Pioruna i śledzi Ciemną Pręgę, kiedy wojownik potajemnie spotyka się z Czarną Stopą. Kocury dyskutują o planach Tygrysiej Gwiazdy wobec wszystkich klanów.

Tygrysia Gwiazda tworzy nowy klan, złączony z Klanu Cienia i Klanu Rzeki i nazywa go Klaniem Tygrysa. Swoją rolę przywódcy dzieli teraz Lamparcią Gwiazdą. Czarna Stopa w dalszym ciągu pozostaje jego zastępcą. W obozie Klanu Rzeki obserwuje walkę Ciemnej Pręgi z Kamiennym Futrem. Gdy Ciemna Pręga przegrywa, Tygrysia Gwiazda nakazuje swemu zastępcy zaatakować i zabić więźnia. Czarna Stopa wypełnia polecenie i morduje Kamienne Futro przegryzając mu gardło.

Po tym jak Tygrysia Gwiazda zostaje zabity przez Bicza, Czarna Stopa staje się nowym przywódcą Klanu Cienia. Ostatecznie zgadza się przyłączyć swój klan do Klanu Lwa i wystąpić przeciwko Klanowi Krwi. Po wygranej bitwie Ciemna Stopa rozmawia z Ognistą Gwiazdą i decyuje się jak najszybciej wyruszyć do Księżycowego Kamienia, aby odebrać dar dziewięciu żywotów. Ognista Gwiazda wyjawia mu, że widział jak zamardował Kamienne Futro i ostrzega, aby więcej nie popełnił dawnych błędów. Ciemna Stopa woli nie wspominać wyrządzonych czynów. Ognista Gwiazda ma nadzieje, że nowy przywódca Klanu Cienia już nigdy więcej nie narazi się na niepotrzebny rozlew krwi, jednak nie umie sobie wyobrazić go w roli dobrego sojusznika.

Nowa Przepowiednia

Północ

Klan Cienia przybywa na zgromadzenie jako ostatni. Czarna Gwiazda chwali się dobrym zaopatrzeniem w zwierzynę w swoim klanie, mimo suszy. Liściasta Łapa nie jest do końca przekonana co do szczerości słów przywódcy. Lamparcia Gwiazda przedstawia nową uczennicę medyka o imeniu Ćmie Skrzydło. Czarna Gwiazda otwarcie sprzeciwa się osadzenia córki włóczęgi na tej pozycji.

Podczas następnego zgromadzenia, Czarna Gwiazda wydaje się czerpać frajdę z panującego napięcia mędzy klanami. Informuje o zaginięciu jednej ze swoich wojowniczek, Brunatnej Skóry. Inni przywódcy również wspominają o wojownikch, którzy zniknęli w nieznanych okolicznościach. Czarna Gwiazda jest zdziwiony, ponieważ wcześniej myślał, że Brunatna Skóra wróciła do Klanu Pioruna. Stwierdza, że wiara w jej powrót nie ma większego sensu i zmienia temat, raportując o dwunożnych, kręcących się blisko terytorium jego klanu.

Ciekawostki

  • Jedna z jego łap ma sześć palców.
  • Czarna Stopa jest pierwszym kotem w historii Wojowników, który był zastępcą dwóch przywódców. Drugim była Brunatna Skóra.
  • Według mangi oraz książki Ostatnia Nadzieja miał nie tylko czarne stopy, ale też ogon i plamki na boku, co sugeruje że jest łaciaty.
  • Autorki uważają, że mógł mieć partnerkę i potomstwo.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki