FANDOM

Warning

Warning

Czarny Pazur (ang. Blackclaw) – Dawny członek Klanu Rzeki oraz tymczasowo Klanu Lwa.

Syn Szczupakowego Zęba oraz Lśniącej Skóry. Brat Niebiańskiego Serca. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy, ponieważ umarł z powodu odwodnienia i wygłodzenia. Był uczniem Gradowej Gwiazdy oraz mentorem Ciężkiego Kroku, Szlemowego Zęba, oraz Bukowego Futra.

Wygląd

Czarny Pazur to szczupły, dymnoczarny kocur. Ma długi ogon, długie nogi, szerokie ramiona i nacięcie na czubku ucha.

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Czarny i Niebo rodzą się Lśniącej Skórze i Szczupakowemu Zębu.

Misja Ognistej Gwiazdy

Nie pojawia się w Misji Ognistej Gwiazdy, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Wojownicy

Ogień i lód

Czarny Pazur jest młodym wojownikiem, należącym do Klanu Rzeki. Na Zgromadzeniu rozmawia z Mokrą Stopą. Wojownicy podchodzą do Ognistego Serca, który chce wypytać ich o Lamparcie Futro. Czarny Pazur pogardliwie mówi Ognistemu Sercu, kim jest kotka.

Później, kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga wyruszają w podróż, aby znaleźć Klan Wiatru i sprowadzić go z powrotem do domu, widzą Czarnego Pazura i innych wojowników Klanu Rzeki, polujących na króliki na terytorium wygnanego klanu. Ogniste Serce i Szara Pręga postanawiają nie wszczynać bójek i ukryć się przed patrolem. Tropiąc królika, Czarny Pazur zauważa ślady borsuka, jednak zapach zdobyczy jest zbyt kuszący, by tracić czas na wątpliwości, więc wojownik prowadzi swoich pobratymców w dalszą pogoń.

Po tym jak Klan Wiatru wraca na swoje tereny, Klan Rzeki i Klan Cienia tracą dodatkowe miejsca do polowań. Dwa klany zawiązują sojusz i atakują Klan Wiatru. Błękitna Gwiazda ostatecznie postanawia wesprzeć Wysoką Gwiazdę i jego pobratymców. Czarny Pazur walczy zaciekle z Zakurzoną Skórą. Ogniste Serce chce pomóc pręgowanemu wojownikowi, jednak za chwilę zdaje sobie sprawę, że Zakurzona Skóra woli poradzić sobie sam.

Las tajemnic

Czarny Pazur jest na patrolu z Srebrnym Strumieniem i o wiele młodszym kotem, którego Ogniste Serce uważa za ucznia Czarnego Pazura, Ciężką Łapa.

Czarny Pazur jest w patrolu, kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga ratują i przynoszą zaginione kociaki Mglistej Stopy i niegrzesznie żąda wyjaśnień, dlaczego dwóch wojowników Klanu Pioruna, znajduje się na terytorium Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą

Czarny Pazur nie pojawia się oficjalnie w Ciszy przed burzą, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Czarna godzina

Czarny Pazur pojawia się krótko, walcząc z kotami z Klanu Krwi wraz z resztą kotów nowo utworzone Klanu tymczasowego, Klanu Lwia.

Nowe Proroctwo

Północ

Czarny Pazur pojawia się na zebraniu Klanów. Protestuje, kiedy Wysoka Gwiazda prosi Lamparcią Gwiazdę, aby pozwolili im się napić wody z Klanu Rzeki, mówiąc, że Klan Wiatru weźmie ich zdobycz. Następnie stawia sprzeciw Mglistej Stopie. Lamparcia Gwiazda ogłasza, że Czarny Pazur i Burzowe Futro zabili szczury, które znajdowały się na terytorium Klanu Rzeki.

Wschód księżyca

Czarny Pazur nie jest oficjalnie wymieniony we Wschodzie Księżyca, ale jest w Spisie Klanów.

Świt

Nie pojawia się oficjalnie w Świcie, ale jest wymieniony w spicie Klanów.

Blask gwiazd

Czarny Pazur gratuluje Jastrzębiemu Mrozowi, po odkryciu wyspy i wymienia to, jako dobry obóz dla Klanu Rzeki.

Zmierzch

Czarny Pazur ma nowego ucznia, Bukową Łapa.

Zachód słońca

Czarny Pazur jest na spotkaniu Klanów, broniąc Jastrzębiego Mroza, kiedy ten prawie rozpoczyna walkę o Klan Rzeki, który potrzebuje jeszcze więcej terytorium.

Emoji AshfurThinking

Moc Trójki

Widzenie

Czarny Pazur nie pojawia się formalnie w Widzeniu, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jego uczeń zostaje mianowany wojownikiem i zyskuje nowe imię, Bukowe Futro.

Wyrzutek

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Zaćmienie

Nie pojawia się w książce Zaćmienie, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Długie cienie

Wschód słońca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Czarny Pazur przeszedł do starszyzny, kiedyś podczas sześciu księżyców dzielących Wschód Słońca i Czwarty Uczeń. Jest na zebraniu, wrzeszczy na Mglistą Stopę, że to nie jest jej decyzja, żeby wysyłać koty na patrol.

Zanikające echa

Czarny Pazur nie pojawia się osobiście, ale jest wspomniany wiele razy. Mglista Gwiazda mówi Ognistej Gwieździe, że Czarny Pazur, Szlemowy Ząb i Zaranny Kwiat umarli z głodu i odwodnienia.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki