FANDOM

Jestem lojalny wobec mojego nowego klanu! Twój czas się kończy, w kółko jesteś tylko starszym, starzejącym się. Dlaczego po prostu nie poddasz się i nie umrzesz?

—Ruda Wierzba grozi Czarnej Gwieździe w Ostatnia Nadzieja, strona 280

Czerwona Wierzba (ang. Redwillow) – kocur, żyjący w Miejscu, gdzie brak Gwiazd, dawniej w Klanie Cienia. Jego mentorką była Biała Woda, a w Ciemnym Lesie była nią Bluszczowa Sadzawka. Został zabity przez Czarną Gwiazdę.

Wygląd

Czerwona Wierzba to plamisty, brązowo-imbirowy kocur z szeroką głową i małym nacięciem na uchu.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Na Zgromadzeniu, Czerwona Wierzba znajduje się na liście kotów, które zginęły w bitwie z Mrocznym Lasem przez Czarną Gwiazdę.

Siła Trójki

Zaćmienie

Czerwona Łapa formalnie nie pojawia się w Zaćmienie, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jest uczniem Klanu Cienia, jego mentorką jest Biała Woda.

Długie Cienie

Czerwona Łapa formalnie nie pojawia się w Długie Cienie, jednak jest wymieniony w spisie Klanów.

Wschód Słońca

Czerwona Łapa formalnie nie pojawia się w Wschód Słońca, jednak jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Czerwona Łapa jest teraz wojownikiem o imieniu Czerwona Wierzba.

Idzie na patrol Klanu Cienia z Brunatną Skórą, jej uczniem Szpaczą Łapą, i Sowim Pazurem. Widzą poszukiwawcze koty, Turzycowego Wąsa, Białego Ogona, Tygrysie Serce, Ropuszą Stopę, Płatkowe Futro, Lwiego Płomienia i Gołębią Łapę, wracające do domu. Czerwona Wierzba, wraz z resztą patrolu, jest podekscytowany i odczuwa ulgę, widząc ich i odsyłają ich z powrotem do obozu Klanu Cienia.

Zanikające Echa

Podczas Zgromadzenia, gdy Gołębia Łapa próbuje złapać uwagę Tygrysiego Serca, Czerwona Wierzba wślizguje się, by usiąść obok Tygrysiego Serca i Śnieżnego Ptaka, a ciemny pręgowany znika za głową Czerwonej Wierzby. Po tym jak przywódcy skończyli mówić, on plotkuje z Śnieżnym Ptakiem i dwoma nienazwanymi wojownikami Klanu Wiatru.

W walce o pas terytorium Klanu Cienia walczy w bitwie przeciwko Klanu Pioruna. Po odrzuceniu Sowiego Pazura ze swojej ścieżki, Lwiemu Płomieniu łatwo udaje się odepchnąć Czerwoną Wierzbę.

Nocne Szepty

Po bitwie o pas terytorium z Klanem Pioruna, Czerwona Wierzba leży przy wejściu do jaskini wojowników w obozie Klanu Cienia. Jego futro jest zbite w górę, a on próbuje polizać bok. Odskakuje od bólu i znów znika, dysząc z wyczerpania.

Jarzębinowy Pazur zaczyna organizować dzienne patrole. W tym dniu umieszcza Szczurzą Bliznę, Jabłkowe Futro, Śnieżna Ptaszyna i Płonące Futro odpowiedzialnych za patrole myśliwskie, a Czerwona Wierzba kieruje patrolem granicznym.

Kiedy Płomienny Ogon znajduje się przy wejściu do obozu, słyszy Czerwoną Wierzbę i Sosnową Łapę, którzy wydają radosne dźwięki nad jeziorem, zauważając, że wydają się brzmieć radośnie, zamiast lękające się o swoje życie. Płomienny Ogon schodzi, by zobaczyć, co się dzieje, i patrzy jak Czerwona Wierzba ściga się nad lodem, po czym szczęśliwie ślizga się na brzuchu i kręci po zamarzniętym jeziorze.

Znak Księżyca

W Mrocznym Lesie, Bluszczowa Sadzawka obserwuje, jak zebrane Klanowe koty wykonują nowy ruch, który pokazuje im Jastrzębi Mróz. Myśli o tym, że nigdy nie widziała ich tak wielu i widzi, jak Czerwona Wierzba trenuje ze swoimi członkami Klanu, Tygrysim Sercem, Jabłkowym Futrem i Szczurzą Blizną.

Zapomniany Wojownik

Bluszczowa Sadzawka odbija się na trudnym treningu, który Jastrzębi Mróz miał przed Czerwoną Wierzbą, Słonecznym Uderzeniem poprzedniej nocy. Koty trenowały przez dłuższy czas, a Jastrzębi Mróz nie pozwolił żadnemu kotowi odejść, dopóki ich ślady po pazurach nie były na skórach innych.

Podczas Zgromadzenia, gdy ogłoszono imiona uczniów Wiśniowej Łapy i Kreciej Łapy, Bluszczowa Sadzawka zauważyła, że Czerwona Wierzba przygląda się uważnie dwóm uczniom i opiera się chęci powiedzenia mu, że nie będzie ich miał w Mrocznym Lesie.

Czerwona Wierzba jest obecny podczas rozmowy Złamanej Gwiazdy, a wśród zebranych uczestników Mrocznego Lasu widzi Bluszczową Sadzawkę siedzącą obok Tygrysiego Serca.

Jest na patrolu z Zaranną Skórą i Gorącym Futrem, z Zaranną Skórą na czele. Jako że kotka jest niepotrzebnie wroga wobec kotów Klanu Pioruna, Czerwona Wierzba podąża naprzód i mówi Zarannej Skóry, by przestała się zastanawiać nad znacznikami zapachów Klanu Pioruna, mówiąc, że są w porządku. Widzi oko Bluszczowej Sadzawki i kiwa głową. Ostrokrzewowy Liść zauważa to, a gdy już odwiedza patrol graniczny Klanu Pioruna, pyta, co się dzieje z Czerwoną Wierzbą, komentując, że wydawało się, że zna Bluszczową Sadzawkę lepiej, niż oczekiwałaby od kota z Klanu Cienia.

Później tego dnia Bluszczowa Sadzawka wyjaśnia, co stało się z jej siostrą. Pyta Gołębie Skrzydło, czy uważa, że ​​Ostrokrzewowy Liść mogła podejrzewać ją o przebywanie w Mrocznym Lesie z Czerwoną Wierzbą, ale Gołębie Skrzydło prycha, że ​​jest pół-klanem, a Mroczny Las byłby ostatnią rzeczą, o której myśli. Zawstydzona, Bluszczowa Sadzawka uspokaja ją, że Ostrokrzewowy Liść nie musi martwić się, że poradzi sobie z Czerwoną Wierzbą lub jakimkolwiek innym klanem z klanu z zewnątrz.

Podczas następnego Zgromadzenia, Lwi Płomień ostrożnie skanuje teren pod kątem oznak kotów, które znają się z Mrocznego Lasu. Zauważa, że ​​Czerwona Wierzba wymienia spojrzenie z Bryzową Skórą, jednym z wielu oznaczonych kotów innych klanów, znających się lepiej niż powinny.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Czerwona Łapa trenuje z Tygrysim Sercem w "Specjalna Bitewna Taktyka: Tygrysie Serce uczy Nocnej Zasadzki" jako uczeń, wraz ze Ryjówczą Łapą, Oliwkową Łapą, Płonącą Łapą i Sowią Łapą.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Czerwona Łapa formalnie nie pojawia się w Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Czerwona Wierzba formalnie nie pojawia się w Omen Mglistej Gwiazdy, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Błędy

  • Został błędnie opisany jako brunatny i nakrapiano-imbirowy.

Cytaty

Nadal jestem przywódcą tego klanu. I zdradziłeś nas wszystkich.

Czarna Gwiazda ze złością opowiada Czerwona Wierzbie, że kocur jest zdrajcą w Ostatnia Nadzieja, strona 280

Galeria

Bazy postaci