FANDOM

Warning
Owszem. Jestem im wdzięczny. Ale potem powiedzieli, że nie pozwolą mi wrócić do domu, chyba że Lamparcia Gwiazda da im trochę ryb.

—Deszczowa Burza do Mglistej Stopy o Klanie Pioruna w Czwarty Uczeń, str. 79

Deszczowa Burza (ang. Rainstorm)– wojownik Klanu Rzeki, niegdyś przez jakiś czas przebywał w Klanie Pioruna.

Wygląd

Deszczowa Burza jest błękitno-szarym, cętkowanym kocurem o błękitnych oczach.

Historia

Potęga Trójki

Zaćmienie

Deszczowa Burza nie pojawia się w Zaćmieniu, jednak jest w spisie Klanów.

Długie Cienie

Deszczowa Burza nie pojawia się w Długich Cieniach, jednak jest w spisie Klanów.

Wschód słońca

Zostaje wspomniany na zgromadzeniu przez Lamparcią Gwiazdę. Przywódczyni mówi, że kocur wraz z Mglistą Stopą i Trzcinowym Wąsem przegnał lisa z ich terytorium.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Deszczowa Burza widzi nową uczennicę Klanu Pioruna, Bluszczową Łapę, która wącha martwą rybę na brzegu jeziora. Kocur myśli, że kotka zamierza ją zjeść, chociaż jest to zwierzyna Klanu Rzeki. Wściekły zamierza wyjść jej naprzeciw, ledwie powstrzymuje się przed zaatakowaniem jej. Nie zauważa jednak błotnistej dziury, do której wpada. Zatapia się głęboko, zanim Lwi Płomień wyciąga go używając Patyka Sójczego Pióra. Rozżarzone Serce karci Deszczową Burzę za zastraszanie tak młodej uczennicy. Ciernisty Pazur wraz z kilkoma innymi kotami chce wziąć wojownika Klanu Rzeki jako więźnia, aby jego klan musiał zapłacić im w postaci ryb w zamian za uwolnienie kocura. Ognista Gwiazda nie zgadza się, jednak pozwala Deszczowej Burzy pozostać w obozie Klanu Pioruna, ponieważ jest wyczerpany. Przywódca zezwala, aby wojownik następnego dnia mógł wrócić do swojego klanu.

Następnego dnia patrol klanu pioruna idzie do Klanu Rzeki wraz z Deszczową Burzą, który nie okazuje wdzięczności za uratowanie mu życia, jednak Jeżynowy Pazur go rozumie. Zastępca mówi, że koty nie lubią przyznawać się, że potrzebują czyjeś pomocy. Jeżynowy Pazur rozmawia z Mglistą Stopą, a Deszczowa Burza twierdzi, że chcieli go trzymać w obozie tak długo, dopóki Klan Rzeki nie zapłacił za niego określoną liczbą ryb. Wojownik Klanu Pioruna go poprawia mówiąc, że pozwolili mu zostać w obozie. Następnie opowiada zastępczyni Klanu Rzeki historie, jak to ich wojownik znalazł się w obozie Klanu Pioruna. Deszczowa Burza zostaje w Klanie Rzeki, kiedy patrol Klanu Pioruna zawraca i kieruje się na swoje terytorium.

Cytaty

Zostaw to w spokoju! Ryby są nasze!

—Deszczowa Burza do Bluszczowej Łapy, Czwarty Uczeń

Galeria

Bazy postaci