FANDOM

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Deszczowe Futro

Zginął broniąc tego, co kochał najbardziej. [...] Mnie, swoich kociąt i swojego nowego klanu.

—Płatkowy Nos o Deszczowym Futrze po jego śmierci. Misja Ognistej Gwiazdy, strona 487

Deszczowe Futro (ang. Rainfur) - włóczęga, obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Były wojownik Klanu Nieba, partner dawnej kotki domowej - Płatkowego Nosa, ojciec Szałwiowego Nosa i Miętowego Futra.

Wygląd

Deszczowe Futro jest jasnoszarym kocurem, o gęstej sierści i ciemniejszych cętkach. Posiada jasno niebieskie oczy.

Historia

Super Edycje

Przeznaczenie Klanu Nieba

Deszczowe Futro wciąż jest bardzo szanowanym, lecz pomijanym wojownikiem. Liściasta Gwiazda uważa, że pamięć o szczurach, które zagrażały Klanowi Nieba, a które zabił Deszczowe Futro, wkrótce zniknie. Przywódczyni uważa, że nigdy nie zapomni Deszczowego Futra i faktu, że kocur oddał swoje życie, by ocalić to co kochał. Jego dzieci, Szałwiowa Łapa i Miętowa Łapa są zdesperowani i chcą pójść w jego ślady, by zostać wojownikami.

Szałwiowa Łapa niemal zginął, gdy spadł z urwiska. Liściasta Gwiazda zastanawia się, czy Klan Gwiazdy naprawdę może być tak okrutny, by zabrać Szałwiową Łapę, tak jak Deszczowe Futro. Gdy Szałwiowa Łapa obudził się, szeptał imię Deszczowego Futra, gdyż myślał, że umarł i znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Liściasta Gwiazda wzywa starszych wojowników, by powiedzieć im, że szczury wróciły. Płatkowy Nos wpada w panikę, gdyż wciąż pamięta jak umarł Deszczowe Futro. Koniczynowy Ogon stara się ją pocieszyć. Klan Nieba zdecydował się zaatakować szczury, nim te staną się silniejsze. Miętowa Łapa chciała jako pierwsza zaatakować gryzonie, gdyż zamierzała pomścić śmierć Deszczowego Futra, podobnie jak Szałwiowa Łapa.

Deszczowe Futro pojawia się w szeregach Klanu Gwiazdy, podczas jednego ze snów Liściastej Gwiazdy.

Misja Ognistej Gwiazdy

Pierwszy raz pojawia się tam jako włóczęga. Kiedy przyszedł na zgromadzenie, początkowo odmówił dołączenia do Klanu Nieba, gdyż nie do końca rozumiał sposób działania klanów.

Gdy Płatkowy Nos, zwana wtedy Płatkiem, razem ze swoimi dwoma kociakami zostaje uwięziona w gnieździe dwunożnych, Deszczowe Futro prosi o pomoc koty Klanu Nieba. Na początku większość kotów chce mu odmówić, dlatego że nie dołączył do klanu, ale ostatecznie zgadzają się mu pomóc. W czasie trwania misji ratunkowej, razem z Ognistą Gwiazdą, wkradają się do gniazda dwunożnych i pomagają Płatkowi uciec.

Płatek jest osłabiona, a jej kociaki wycieńczone, więc razem z Deszczowym Futrem decydują na jakiś czas zostać w Klanie Nieba. Po pewnym czasie, dokładnie po pierwszym ataku szczurów Deszczowe Futro ze swoją partnerką decydują się zostać na stale w klanie. Imię Deszczowego Futra zostaje zatwierdzone, a Płatek otrzymuje imię Płatkowy Nos.

W czasie bitwy ze szczurami Deszczowe Futro walczy razem z innymi klanowiczami. Zostaje zaatakowany przez szczury, przez co umiera, gdyż Ognista Gwiazda był w podobnej sytuacji i stracił przed chwilą jedno życie, a Piaskowa Burza mogła tylko jednego ocalić, więc wybrała Ognistą Gwiazdę. Po walce ze szczurami Ognista Gwiazda wraca się by przynieść jego ciało do obozu. Gdy Rozbrzmiewająca Pieśń dowiaduje się o śmierci wojownika, idzie do Płatkowego Nosa, by przekazać jej smutną nowinę. Po chwili ze żłobka słychać pełen bólu jęk.

Potem jest widziany przy dawaniu Liściastej Gwieździe dziewięciu żywotów.

Galeria

Bazy postaci