Disambig.png
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Deszczowe Futro.
Warning.png

Deszczowe Futro (ang. Rainfur) — członkini Klanu Gwiazdy, dawniej karmicielka w Klanie Pioruna.

Wygląd

Deszczowe Futro to nakrapiana rudo-biała kotka o bursztynowych oczach[3].

Fabuła

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Deszczowe Futro nie pojawia się formalnie, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Klątwa Gęsiego Pióra

Podczas ceremonii ucznia Gęsiej Łapy, Obłoczna Jagoda mówi, że zostanie uczniem medyka jest jego przeznaczeniem. Deszczowe Futro oskarżycielsko pyta, czy Klan Gwiazdy kazał jej to powiedzieć. Medyczka spokojnie potwierdza. Następnie rozgląda się po zgromadzonych kotach i mówi, że Klan Gwiazdy wybrał specjalną ścieżkę dla tego kota.

Kiedy do obozu powracają zaginione koty, Deszczowe Futro mówi do Płowej Pieśni, że jest bardzo szczęśliwa, że te koty zostały odnalezione. Dodaje, że mają szczęście, skoro to Sosnowe Serce ich szukał.

Wraz zbliżającą się porą nagich drzew, Deszczowe Futro rodzi trójkę zdrowych kociąt - Buraska, Droździka i Pstrokatkę. Obłoczna Jagoda uparła się, aby samotnie przyjąć poród Deszczowego Futra i wysłała Gęsie Pióro do zbierania namoczonego mchu. Medyczka bała się, że kiedy Gęsie Pióro spojrzy na nowy miot, od razu zobaczy przyszłość każdego z nich. Później Deszczowe Futro i Błyszczący Nos zakopują zdobycz w dziurze. Obłoczna Jagoda wspomina, że będzie musiała podzielić kilka robaków wykopanych przez Króliczy Skok i Deszczowe Futro.

Kiedy Zajęczy Sus umiera, Deszczowe Futro przygarnia jej kociaki, Kropkę i Bielinkę.

Cytaty

Sosnowe Serce: Zostali zaatakowani przez pieszczochy. Nie mieli przewagi i zostali przez nie zaskoczeni. Zapewniam, że dostały nauczkę.
Płowa Pieśń: Dziękuj Klanowi Gwiazdy, że ich odnalazłeś!
Deszczowe Futro: Mieli szczęście, że Sosnowe Serce poszedł ich szukać.

—Deszczowe Futro gdy Sosnowe Serce odnajduje patrol, Klątwa Gęsiego Pióra, strona 145

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione przez Vicky na jej Facebooku
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Wyjawione w "Klątwie Gęsiego Pióra", rozdział 8
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione w "Klątwie Gęsiego Pióra", spis klanów
  4. Wyjawione przez Vicky na jej Facebooku
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w "Klątwie Gęsiego Pióra", rozdział 10