FANDOM

Warning

Deszczowe Futro (ang. Rainfur) — członkini Klanu Gwiazdy, dawniej karmicielka w Klanie Pioruna. Pierwsza partnerka Wietrznego Lotu i matka ich kociąt, Brunatnej Cętki i Drozdowej Skóry, a także przybrana matka Jednego Oka i Pstrokatego Ogona.

Wygląd

Deszczowe Futro jest pstrokatą rudo-białą kotką o bursztynowych oczach.

Charakter

Nie wiadomo zbyt wiele o charakterze Deszczowego Futra. Pewnym jest, że tak samo jak po śmierci, za życia ufała Klanowi Gwiazdy. Była też opiekuńcza względem pobratymców i wytrwała, bo nie odrzuciła swoich przybranych dzieci w trudnym czasie.

Historia

Nie wiadomo zbyt wiele o historii Deszczowego Futra. W porze nagich drzew urodziła trzy kociaki, a po śmierci Zajęczego Szponu przygarnęła także jej młode. Z trudem przeżyła głód i zimno.

Fabuła

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Deszczowe Futro nie pojawia się formalnie, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Klątwa Gęsiego Pióra

Podczas ceremonii ucznia Gęsiej Łapy, Obłoczna Jagodamówi, że zostanie uczniem medyka jest jego przeznaczeniem. Deszczowe Futro oskarżycielsko pyta, czy Klan Gwiazdy kazał jej to powiedzieć. Medyczka spokojnie potwierdza. Następnie rozgląda się po zgromadzonych kotach i mówi, że Klan Gwiazdy wybrał specjalną ścieżkę dla tego kota.

Kiedy do obozu powracają zaginione koty, Deszczowe Futro mówi do Płowej Pieśni, że jest bardzo szczęśliwa, że te koty zostały odnalezione. Dodaje, że mają szczęście, skoro to Sosnowe Serce ich szukał.

Wraz zbliżającą się porą nagich drzew, Deszczowa Burza rodzi trójkę zdrowych kociąt - Buraska, Droździka i Pstrokatkę. Obłoczna Jagoda uparła się, aby samotnie przyjąć poród Deszczowego Futra i wysłała Gęsie Pióro do zbierania namoczonego mchu. Medyczka bała się, że kiedy Gęsie Pióro spojrzy na nowy miot, od razu zobaczy przyszłość każdego z nich. Później Deszczowe Futro i Błyszczący Nos zakopują zdobycz w dziurze. Obłoczna Jagoda wspomina, że będzie musiała podzielić kilka robaków wykopanych przez Króliczy Skok i Deszczowe Futro.

Kiedy Zajęczy Sus umiera, Deszczowe Futro przygarnia jej kociaki, Kropkę i Bielinkę.

Galeria

Bazy postaci