FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Drobna Chmura! Już nie jestem już taka drobna. Myślałam, że będę wystarczająco duża, by mieć inne imię.

—Drobna Chmura podczas swojej ceremonii mianowania wojownikiem, Przeznaczenie Klanu Nieba, str. 22

Drobna Chmura (ang.Tinycloud)karmicielka i wojowniczka w Klanie Nieba, dawniej była włóczęgą. Partnerka Wróblej Skóry i matka, Pietruszkowego Nasionka, Przepiórczej Łapy, Słonecznej Łapy i Gołębiej Łapy.

Wygląd

Drobna Chmura to mała, drobna, biała kotka o ciemnoniebieskich oczach i grubym, gładkim futrze.

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Koniczyna, włóczęga, Malutka i jej bracia Kamyczek i Skoczek żyją samotnie w małej jaskini. Ognista Gwiazda, Piaskowa Burza i Rysa odkrywają, że atakują ich lisy, i pomagają im walczyć. Koniczyna zgadza się dołączyć do Klanu Nieba, przynosząc ze sobą swoje kocięta.

Podczas ceremonii nadawania imion Malutka upiera się, że ona i jej rodzeństwo mają odpowiednie imiona Klanowe, nawet jeśli są kociętami. Ognista Gwiazda zgadza się i otrzymują nowe nazwy klanowe: Drobinka, Żwawik i Kamyk.

Podczas zabawy słyszą głosy w Szepczącej Jaskini i myślą, że widzą błyszczące koty. Drobinka staje się nieszczęśliwa, ponieważ nikt jej nie wierzy. Mówi Rozbrzmiewającej Pieśni, która jej wierzy, a medyk wie, że może skontaktować się ze swoimi wojowniczymi przodkami z Szepczącej Jaskini.

Na końcu książki, Liściasta Gwiazda, nowa przywódczyni Klanu Nieba, czyni ją uczennicą o nazwie Drobna Łapa, wraz z jej braćmi. Jej mentorem jest Wróbla Skóra.

Ciekawostki

  • W niemieckich książkach zamiast Drobnej Chmury można tam spotkać Pszczelą Chmurę (Bienenwolke).

Galeria

Bazy postaci

Koty Klanu Nieba
Przywódczyni Liściasta Gwiazda
Zastępca Jastrzębie Skrzydło
Medyczka Plamista NadziejaDrżący Płatek
Mediator Drzewo
Wojownicy Wróbla SkóraWiśniowy OgonDrobna ChmuraSzałwiowy NosMiętowe FutroPokrzywowy PluskKróliczy SusŚliwkowa WierzbaPiaszczysty NosMacgyverRwący PotokKwieciste SerceZamglona ChmuraPiękny LiśćZroszony SkokTrzcinowy PazurFiołkowy PołyskFrędzlowy WąsBlade NieboŻwirowy NosNektarowa PieśńPrzepiórcze PióroGołębia StopaSłoneczna SkóraŻółwi ChódSzybująca Rysa
Uczniowie Korzenna ŁapaIglasta ŁapaStrzyżykowa Łapa
Karmicielki -
Kociaki -
Starszyzna Płowa Paproć