FANDOM

Warning
Wiesz, co do Ciebie czuję, Błękitne Futro. Zrobię wszystko, abyś była szczęśliwa, obiecuję. A twoje kocięta będę kochać jak własne.

—Drozdowa Skóra do Błękitnego Futra, Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy, strona 456

Drozdowa Skóra (ang. Thrushpelt) — dawniej wojownik, należący do Klanu Pioruna, pod przywództwem Sosnowej Gwiazdy i Słonecznej Gwiazdy. Po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Wygląd

Drozdowa Skóra jest piaszczysto-szarym kotem z białym rozbłyskiem na podbrzuszu i zielonymi oczami.

Historia

Droździk przyszedł na świat w Klanie Pioruna wraz ze swoim rodzeństwem, Brunatkiem i Pstrokatką, jako syn Deszczowego Futra i Wietrznego Lotu. Rodzeństwo urodziło się w mrocznych czasach dla Klanu Pioruna, w chwili, kiedy w lesie brakowało pożywienia. Mimo wszystko kociętom udało się przeżyć i ukończyć trening. Jako wojownik przyjął imię Drozdowej Skóry. Zakochał się w Błękitnym Futrze, jednak bez wzajemności. Postanowił jednak wychować z nią kocięta, pomimo wiedzy, że nie są one jego. Zginął w nieznanych okolicznościach, a po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w Obietnicy Krzywej Gwiazdy, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Drozdowa Skóra jest nowym i najmłodszym wojownikiem w Klanie Pioruna. Kiedy Błękitka widzi Drozdową Skórę z grupą innych wojowników, pyta swoją matkę Księżycowy Kwiat, dlaczego jest tak mały w porównaniu do innych wojowników. Kotka wyjaśnia, że to dlatego, że niedawno został wojownikiem.

Po tym, jak Błękitne Futro udaje się do Księżycowego Kamienia z Sosnową Gwiazdą, dziękuje siostrze za wyczyszczenie jej legowiska, ale Śnieżne Futro odpowiada jej, mówiąc, że był to Drozdowa Skóra.

Drozdowa Skóra dowiadując się od Różanego Ogona, że zostanie ojcem pyta Błękitne Futro czy to prawda. Kotka odpowiada, że nie powiedziała kim jest ojciec kociąt, więc zgadywała. Kocur domyślając się, że nim nie jest, nie dopytuje kto jest rodzicem kociaków. Proponuje kotce, żeby powiedziała klanowi że to on będzie drugim rodzicem, bo wie że kotka ma najwidoczniej powód, dla którego nie chce powiedzieć prawdy.

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Zabiera patrol bojowy, aby pomóc Słonecznemu Zmierzchowi w walce o Słoneczne Skały, kiedy Sosnowa Gwiazda jest nieobecny. Podczas, gdy Lwia Łapa udaje się do dwunożnych, aby odnaleźć Sosnową Gwiazdę, Lwia Łapa po raz kolejny widzi, jak był rozpieszczany przez Dwunożnych. Sosnowa Gwiazda później ogłasza, że nie chcę być już przywódcą Klanu i że chcę zostać kotem domowym.

Kiedy Lwia Łapa przychodzi, aby uprosić Sosnową Gwiazdę, Drozdowa Skóra mówi, że myślał, że Sosnowa Gwiazda był z nim.

Nowele

Klątwa Gęsiego Pióra

Serce Nakrapianego Liścia

Drozdowa Skóra otrzymuje Nakrapianą Łapę jako swoją uczennicę.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci