FANDOM

Erica Sussman jest redaktorem bestsellerowej książki New York Times – Wojownicy, napisanej przez Kate Cary, Cherith Baldry i Tui Sutherland pod pseudonimem Erin Hunter. Jest też redaktorem wykonawczym Harpercollins Children's Books.

Biografia

Erica jest redaktorem Harpercollins Children's Books, gdzie uzyskuje i edytuje tween and teen. Jest redaktorką serii Wojownicy autorstwa Erin Hunter i współpracuje z Aprilynne Pike, najlepiej sprzedającym się na całym świecie autorem "Wings". Jej prace obejmują edycję książek Josepha Bruchaca, Jill Kargman i Carrie Karasyov, a także serii takich jak Magic Pony Carousel autorstwa Poppy Shire i My Sister the Vampire autorstwa Sienna Mercer. Jest także zaangażowana w program Little House. Erica jest zainteresowana książkami średniej klasy, młodych, dorosłych i fantasy. Uczyła się w prywatnej szkole w Brooklynie, a jej najlepszy przyjaciel poinformował, że podjął pracę w wydawnictwach dla dzieci. Jako że Erica nie faworyzowała jej pracy nauczycielskiej. Kiedy opuściła wywiad, wiedziała, że ​​będzie to najlepsza kariera dla niej. Erica jest jednym z tych, którzy nie poprawiają gramatyki każdego. Dodaje również, że będzie wiedziała od razu, jeśli lubi rękopis. Erica mówi dziennikarzowi, że książki Baby-Sitters Club były powodem jej miłości do czytania. Napisała swój esej kolegium, jak bardzo lubiła serię. Jest również wielkim fanem serii Harry Potter. W swoim wolnym czasie, Erica lubi gotować, bawić się ze swoim psem i spacerować. Uwielbia też oglądać telewizję. Erica jest fanem Jetsa i cieszy się aspektem relacji autora z redaktorem.

Realni ludzie
Pisarze Victoria HolmesErica SussmanKate CaryCherith BaldryTui Sutherland
Ilustratorzy Wayne McLoughlinBettina KurkoskiDon HudsonJames BarryOwen RichardsonAllen DouglasDave Stevenson
Projektanci
okładek
Megan StittKarin PaprockiRay ShappellHilary Zarycky