FANDOM

Farma Jęczmienia

Farma Jęczmienia – gospodarstwo, które jest położone na skraju terytorium Klanu Wiatru. Jest to dom dla Jęczmienia oraz jego przyjaciela Kruczej Łapy, który był niegdyś uczniem w Klanie Pioruna.

Opis

Farma Jęczmienia znajduje się na skraju terytorium Klanu Wiatru, gdzie mieszkają krowy, psy, konie oraz owce. W pobliżu znajduje się zrujnowany dom Dwunożnych. Stajnia znajdująca się w gospodarstwie zwana jest po prostu stodołą. Tam można spotkać myszy oraz szczury. Jęczmień i Krucza Łapa śpią na dużym stogu siana. W pobliżu mieszkają dwie starsze rodziny ludzi, którzy karmią dwóch samotników mlekiem oraz tuńczykiem. Mimo to, dwa kocury twierdzą, że wolą myszy. Farma przetrwała do momentu, aż na jej miejscu zaczęto budować drogę, co spowodowało, że dwa kocury musiały ją opuścić.

Fabuła

Super Edycje

Tajemnica Żółtego Kła

Podróż Jastrzębiego Skrzydła

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Ognista Łapa, Szara Łapa, Krucza Łapa, Tygrysi Pazur oraz Błękitna Gwiazda wracali z Księżycowego Kamienia, gdy nagle pojawił się Jęczmień. Samotnik mówi im, że psy są wypuszczane przez Dwunożnych i powinni wybrać inną drogą, jeżeli chcą pozostać bezpieczni. Koty Klanu Pioruna posłuchały jego rady. Idąc okrężna drogą zostali zaatakowali przez szczury. Dzięki pomocy Jęczmienia udało im się odpędzić gryzonie, lecz Błękitna Gwiazda straciła jedno życie. Tygrysi Pazur oskarża samotnika, że wciągnął ich w pułapkę i szykował się do ataku, na szczęście przywódczyni kazała mu się powstrzymać, gdyż nie miała powodu by wierzyć, że Jęczmień ma złe intencje.
Później Krucza Łapa, gdy ucieka ze swojego klanu, postanawia stać się samotnikiem i decyduje się zamieszkać w stodole razem z Jęczmieniem. Reszta Klanu Pioruna sądzi, że uczeń został zabity przez Klan Cienia.

Ogień i Lód

Kiedy Ogniste Serce oraz Szara Pręga prowadzą Klan Wiatru z powrotem na ich terytorium, po tym jak ci zostali wygnani przez Klan Cienia i ich krwiożerczego przywódcę, Złamanego Ogona, odpoczywają na farmie Kruczej Łapy i Jęczmienia. Podczas pobytu, Kaszlący Pysk widzi ciemne chmury koloru krwi i podniósł alarm. Medyk wyjaśnił, że jest to znak od Klanu Gwiazd, oznaczający, że ten dzień przyniesie niepotrzebną śmierć. Jego słowa przeraziły większość kotów, jednakże Wysoka Gwiazda i Ogniste Serce zachowują spokój. Nie wiadomo dla czyjego klanu została przeznaczona wizja.

Las Tajemnic

Podczas Zgromadzenia Ogniste Serce i Szara Pręga wymykają się na spotkanie z Kruczą Łapą, gdyż rudzielec pragnie usłyszeć całą prawdę o śmierci Rudego Ogona. Przy okazji sprawdzają, jak radzi sobie kocur. Krucza Łapa świetnie dogadywał się z Jęczmieniem. Był szczęśliwy i zadowolony ze swojego życia, nie pragnął powrotu do Klanu Pioruna.