FANDOM

Zabrali mnie tu księżyc temu i nie pozwolili mi odejść! Próbowali mnie zmusić do przyłączenia się do ich klanu i chcieli nauczyć mnie, jak walczyć, ale nie jestem w tym dobry, po prostu chcę wrócić do domu.

—Fritz do Fiołka w Klan w Potrzebie, Strona 87

Fritz – Kot domowy, syn Mitzi.

Wygląd

Fritz jest białym kotem w czerwonawo-brązowe łaty. Ma zielone oczy. Plamy na jego futrze są jaśniejsze i ciemniejsze. Posiada spiczastą twarz.

Fabuła

Ścieżka Kruczej Łapy

Fritz jest wspomniany przez swoją matkę, Mitzi, kiedy ta mówi Kruczej Łapie, Jęczmieniowi i Fiołkowi o Klanie Krwi. Mówi im, że Klan Krwi zabrał jej syna i od tamtej pory go nie widziała. Mitzi podążała za zapachem Fritza, ale nie podeszła bliżej. Fiołek prosi Mitzi o zabranie ich tam i mówi jej, że mogą znaleźć jej syna. Mitzi prowadzi ich tam i pyta, czy mogą odebrać Fritza od Klanu Krwi. Krucza Łapa odpowiada, że tak.

Fiołek poznaje Fritza, gdy się przedstawia. Pyta go, czy Klan Krwi go zranił, a on odpowiada, że nie. Wyjaśnia Fiołkowi, że przyprowadzili go tam księżyc wcześniej i nie pozwolili mu odejść. Próbowali nauczyć go, jak walczyć i chcieli, aby dołączył do Klanu Krwi, ale Fritz mówił, że nie jest dobry w walce i że chciał wrócić do domu. Fiołek mówi mu, że znowu zabiorą go do domu, dodając, że Mitzi będzie bardzo szczęśliwa.