FANDOM

Głaz (ang. Boulder) – dawny wojownik Klanu Cienia oraz członek Klanu Krwi. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Głaz to duży, chudy, szary kocur z rozdartym uchem. Posiada niebieskie oczy.

Fabuła

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Oficjalnie nie pojawia się w książce, znajduje się jednak w spisie klanów. Jego uczniem jest Mokra Łapa.

Ogień i lód

Oficjalnie nie pojawia się w książce, znajduje się jednak w spisie klanów. Kot opuścił Klan Cienia razem ze Złamaną Gwiazdą i został samotnikiem. Jego uczeń został wojownikiem i nazywa się teraz Mokra Stopa.

Las tajemnic

Oficjalnie nie pojawia się w książce, znajduje się jednak w spisie klanów.

Cisza przed burzą

Niebezpieczna ścieżka

Oficjalnie nie pojawia się w książce, znajduje się jednak w spisie klanów. Powraca do Klanu Cienia, którym przewodzi Tygrysia Gwiazda.

Czarna godzina

W prologu on i Tygrysia Gwiazda wchodzą na terytorium Klanu Krwi, by przywódca Klanu Cienia mógł spotkać się z Biczem, liderem Klanu Krwi. Gdy Bicz i jego Klan przybywa do lasu i zabija Tygrysią Gwiazdę, Głaz chce zemścić się na Szczerbatym Zębie, który zdradził Klan Cienia i dołączył się do Klanu Krwi. Walczy po stronie Klanu Lwa, a następnie wraca do Klanu Cienia.

Nowa Przepowiednia

Świt

Głaz jest teraz starszym w Klanie Cienia. Kiedy klany decydują się dokąd się udać, Czarna Gwiazda mówi, że wyrusza do miejsca dwunożnych, byłego siedliska Klanu Krwi wyjaśniając że Głaz był członkiem Klanu Krwi i może im pokazać drogę i najlepsze miejsce do polowań. Inne Klany nie zgadzają się na to.

Kiedy klany ratują Klan Cienia przed potworami dwunożnych nie reaguje gdy Liściasta Łapa przychodzi go opatrzyć.

Blask gwiazd

Zmierzch

Zachód słońca

Bicz: Początek Legendy

Jest widziany z Tygrysią Gwiazdą, kiedy prowadzi go na spotkanie z Biczem.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki