Warning.png

Gradowa Gwiazda (ang. Hailstar) – dawny przywódca Klanu Rzeki.

Wygląd

Gradowa Gwiazda jest dużym kocurem o szarym, grubym i lśniącym futrze. Posiada bardzo szerokie ramiona oraz oczy w żółtym odcieniu. 

Charakter

Emoji AshfurThinking.png

Historia

Emoji AshfurThinking.png

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Na Zgromadzeniu Gradowa Gwiazda oznajmia, że wraz z pierwszym śniegiem Klan Rzeki uwolnił się od dwunożnych. Dodaje, że mimo lodu polowanie idzie im dobrze. Następnie wita nowego wojownika - Dębowe Serce.

Klan Rzeki wraz ze swoim przywódcą postanawiają odbić Słoneczne Skały. Rozpoczyna się bitwa, ostatecznie zwycięża Klan Pioruna.

Podczas pełni przywódcy rozmawiają o pieszczochach dwunożnych. Gradowa Gwiazda oznajmia, że jego klan zwiększył częstotliwość patroli, aby przypomnieć pieszczochom by trzymały się z dala od ich ziemi. Następnie Sosnowa Gwiazda zapewnia, że zwiększą patrole, aby odstraszyć wszelkich intruzów. Postrzępiona Skóra i Jastrzębie Serce warczą ze swoich miejsc, że ich klany od dawna nie naruszyły granic Klanu Pioruna. Gradowa Gwiazda jeżąc się pyta Sosnową Gwiazdę, czyżby oskarżał jego klan o naruszenie ich oznaczeń zapachowych. Wśród wojowników Klanu Pioruna oraz Klanu Rzeki wybucha kłótnia, którą okrzykiem przerywa Wrzosowa Gwiazda. Gradowa Gwiazda przemawiając ponownie oznajmia nowego wojownika - Krzywą Szczękę.

Na Zgromadzeniu Gradowa Gwiazda wraz z pozostałymi przywódcami wita z szacunkiem wśród grona medyków Żółty Kieł. Szary kocur następnie przekazuje informacje z Klanu Rzeki. Mówi, że cieszyli się obfitością pożywienia. Jednak jedna chmura przyćmiewa ich horyzont. Woła on Dębowe Serce, który ma więcej informacji. Wojownik opowiada o obozie, którzy dwunożni założyli na ich terenie. Kiedy kończy i zeskakuje ze Skały Gradowa Gwiazda dopowiada, że z nadejściem pory spadających liści dwunożni przychodzą coraz rzadziej.

Słoneczna Gwiazda wraz z patrolem Klanu Pioruna zostaje wprowadzony do obozu Klanu Rzeki. Rudy kocur oznajmia, że odbierają im Słoneczne Skały. Gradowa Gwiazda warczy, że w takim razie będą musieli o nie walczyć. Przywódca Klanu Pioruna odpowiada, że najpierw lojalnie ich ostrzegli. Drzewne Futro mówi, żeby nie grozili im w ich własnym obozie. Słoneczna Gwiazda odpowiada, że tego nie robią. Dodaje, że jeśli będą trzymać się z dala od Słonecznych Skał, to zostawią ich w spokoju. Jednak każdy kot, który przekroczy granicę zostanie rozerwany na strzępy. Kocur zaczyna wymieniać zalety tego terenu dla jego Klanu i Klanu Rzeki. Na koniec oznajmia, że jutro zostawią tam swoje oznaczenia zapachowe, a każdy inny kot zmierzy się z nimi w walce, której nie wygra.

Gradowa Gwiazda zostaje krótko wspomniany przez Lamparcią Stopę, która oznajmia, że na skutek szczurzych ugryzień zakończył swoje dziewiąte życie. Nowym przywódcą Klanu Rzeki został Krzywa Gwiazda.

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Gradowa Gwiazda przeprasza za spóźnienie na spotkanie, podczas gdy on i jego klan pędzą na polanę, po czym podchodzi do Wrzosowej Gwiazdy. Kiedy nadchodzi jego kolej donosi, że deszcz pory nowych liści napełnił rzekę, która przyniosła więcej ryb niż Klan Rzeki może zjeść.

Po tym jak Skoczek staje się poważnie chory, Wysoki Ogon i Kaszlący Pysk udają się do Klanu Rzeki, by sprawdzić, czy mają słodką turzycę do pożyczenia. Zmarszczony Pazur warczy, że Gradowa Gwiazda podejmie decyzję, zanim on i reszta patrolu Klanu Rzeki zaprowadzi ich do swojego obozu, po czym znika, aby odnaleźć przywódcę. Gradowa Gwiazda pojawia się z okrągłymi oczami i niespokojnym wzrokiem, potwierdzając, że koty Klanu Wiatru również potrzebują leków. Kaszlący Pysk wyjaśnia, że ponieważ jest pora nagich drzew, nie ma wystarczającej ilości ziół do leczenia Skoczka. Jeżynowa Jagoda naradza się z przywódcą i mówi, że mogą udostępnić trochę leków.

Podnosząc brodę Gradowa Gwiazda mówi, że Klan Wiatru nigdy wcześniej nie prosił o pomoc, a Wysoki Ogon odpowiada, że jego klan nigdy nie potrzebował pomocy. Ignorując zachowanie Sowiego Futra, mówiącego, że jego klan jest słaby, dziękuje Gradowej Gwieździe za jego uprzejmość, a przywódca Klanu Rzeki odpowiada, że żaden prawdziwy wojownik nie pozwoli na śmierć kociaka, niezależnie od tego, z jakiego klanu pochodzi. Mówi im, że Wydrzy Plusk i Zmarszczony Pazur pomogą im przejść przez rzekę i mieli szczęście, ponieważ prądy są niebezpieczne po tym, jak padał deszcz.

Tajemnica Żółtego Kła

Gradowa Gwiazda pojawia się jedynie na Zgromadzeniach, gdy przedstawia nowiny z Klanu Rzeki.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Gradowa Gwiazda woła do swojej partnerki, Mglistego Echa, po tym, jak ona kilkakrotnie wołała do niego. Obóz zalewa powódź, a Mgliste Echo przenosi swoje kociaki, Płatka i Robaka ze żłobka, zostawiając za sobą Szlam. Karmicielka prosi kocura, żeby go złapał. Gradowa Gwiazda chwyta swojego syna, zanim woda dociera do jego legowiska. Mówi wojownikowi ze swojego Klanu, Drzewnemu Futru, aby zabrał Szlam do jaskini starszych. Gradowa Gwiazda następnie rozkazuje swojej partnerce, żeby poszła za nim.

Po wypadku Burzy Gradowa Gwiazda zmienia mu imię na Krzywy, na proźbę Deszczowego Kwiatu.

Emoji AshfurThinking.png

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Jest wspomniany na stronie Krzywej Gwiazdy, że wyprawa, by upolować szczury na niedalekiej farmie doprowadziła do śmierci Gradowej Gwiazdy.

Galeria

Bazy postaci