FANDOM

Warning

Warning
Wiem, że mi nie ufasz. Nie zasłużyłam na twoje zaufanie. Ale spróbuje udowodnić ci, że możesz na mnie liczyć. Kiedy wybieram sojuszników, jestem gotowa aby za nich zginąć. Za wszystkie moje błędy, nigdy nie zdradziłam mego ojca. Jeśli ty mi zaufasz, nigdy nie zdradzę ciebie.

—Gwiezdny Kwiat do Niebiańskiej Gwiazdy, "Podział Lasu", strona 148

Gwiezdny Kwiat (ang. Star Flower) - Pierwsza Osadniczka, wojowniczka, dawniej włóczęga i samotniczka. Partnerka Niebiańskiej Gwiazdy i matka Maleńkiego Konaru, Kwiecistej Stopy i Zroszonego Płatka.

Wygląd

Gwiezdny Kwiat jest kotką z miękkim, grubym, lśniącym, złoto-pręgowanym futrem, z czystobiałą klatką piersiową i łapami. Ma puszysty ogon, i świetliste, szmaragdowo-zielone oczy z podobnymi do gwiazd źrenicami.

Historia

Gwiezdny Kwiat urodziła się jako córka Jednookiego oraz nieznanej kotki. Kiedy po raz pierwszy poznała leśne koty, bardzo zbliżyła się do Pioruna. Kotka pokazała im nowe zioło, nazwane Płonącą Gwiazdą. Jednakże, zdradziła kocura i jego przyjaciół, mówiąc o ich planach swojemu ojcu, łamiąc przy tym serce Pioruna. Była zdruzgotana śmiercią Jednookiego, jednak nie miała urazy do kotów, które go zabiły.

Czyste Niebo pozwolił jej przebywać w jego obozie, a kotka okazała się bardzo troskliwa, tym bardziej w stosunku do kociąt. Szary kocur szybko zakochuje się w niej, a wkrótce Gwiezdny Kwiat jest w ciąży. W czasie, gdy oczekiwała kociąt, porwał ją Cięcie, przez to odbyła się misja ratunkowa. Udało się, jednak przez to wydarzenia, Gwiezdny Kwiat okociła się szybciej.

Cytaty

Jest zbyt wcześnie, aby iść do domu. Ominie cię wspaniały zachód słońca. Poza tym, wciąż jest na tyle jasno, abym pokazała ci kilka łowieckich sztuczek... Jeśli nie jesteś zbyt pyszny, aby się ich nauczyć.

—Gwiezdny Kwiat do Pioruna, gdy ten opuszcza z Piorunowym Ogonem

Gwiezdny Kwiat: Piorunie, on był moim ojcem. Pozwól mi się chociaż z nim pożegnać.
Piorun: Ciekawe, że nie wspomniałaś o tym, kiedy byliśmy razem. Ale, przecież my nigdy nie byliśmy razem, prawda? To wszystko było kłamstwo.
Gwiezdny Kwiat: Proszę, posłuchaj mnie, Piorunie. Naprawdę cię lubiłam. Spotykanie się z tobą przy Czterech Drzewach, wołanie do ciebie na wrzosowiskach, zabieranie cię do sekretnego ogrodu... To wszystko były moje pomysły.
Piorun: Gdybym tylko w to uwierzył!
Gwiezdny Kwiat: Tak było. To mój ojciec po dowiedzeniu się, że spędzam z tobą czas, zaproponował, abym użyła naszej bliskości, żeby dowiedzieć się, co planują inne koty. Jednooki czekał na mnie, gdy zostawiłam cię w sekretnym ogrodzie. Podsłuchiwał nas i wysłał mnie, żebym za tobą podążała. Schowałam się za twoim obozem i słuchałam, co planujesz zrobić.
Piorun: Więc dlatego Jednooki czekał na nas przy Drodze Grzmotu. I wtedy pokazałaś mi kwiat, który w ogóle nie wyglądał jak Płonąca Gwiazda. To był sztuczka.
Gwiezdny Kwiat: To prawda. Jednak powiedziałam ci, że Płonąca Gwiazda jest leczącym ziołem. Musisz w to uwierzyć.

—Rozmowa pomiędzy Piorunem a Gwiezdnym Kwiatem po zabiciu Jednookiego, "Płonąca Gwiazda", strony 241-242

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Rozbitym Niebie", strona 265
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Płonącej Gwieździe", lista kotów
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Podziale Lasu", strona 86
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w "Płonącej Gwieździe", strona 135
  5. Wyjawione w "Podziale Lasu", strona 252
  7. 7,0 7,1 Wyjawione w "Echu Piorunowej Gwiazdy", lista kotów
  8. Wyjawione w "Ścieżce Gwiazd", strony 304-305
  10. Wyjawione w "Płonącej Gwieździe", strona 231
  13. 13,0 13,1 13,2 Wyjawione w "Podziale Lasu", strona 82