FANDOM

Hebanowy Pazur (ang. Ebonyclaw) – dawna wojowniczka Klanu Nieba, obecnie jest kotką domową. Dawna mentorka Plamistego Życzenia i Jastrzębiego Skrzydła.

Wygląd

Hebanowy Pazur to długonoga, gibka, uderzająco czarna kotka z kołnierzykiem (obrożą), który pod nim chowa mech.

Historia

Super Edycja

Przeznaczenie Klanu Nieba

Hebanowy Pazur to wojowniczka światła dziennego; służy Klanu Nieba w ciągu dnia, jako wojownik, a potem wraca do domu do Dwunożnych w nocy, żyjąc jako kot domowy.

Hebanowy Pazur pojawia się po raz pierwszy, gdy Ryjówczy Ząb wywołuje alarm, przypadkowo myśląc, że ona i inni wojownicy światła dziennego są intruzami. Hebanowy Pazur jest rozczarowana, że tęskniła za Malutką Chmurą, Odbitym Ogniem i ceremonią wojownika Skalnego Cienia. Wyjaśnia, że ​​Dudniący Księżyc i Plamiasta Łapa zostali zamknięci w swoich gniazdach i że nie byli w stanie się wydostać. Pociesza Belonią Łapę, który jest rozczarowany, że tęsknił za ceremonią.

Później widzi cztery kociaki Płowej Paproci, Pokrzywę, Śliwkę, Zatoczkę i Króliczka, i komentuje, że Klan Gwiazdy musi ich szukać, bo inaczej już dawno by się złamali.

Kiedy Ostry Pazur umieszcza Hebanowego Pazura w patrolu granicznym, Hebanowy Pazur i Liściasta Gwiazda zauważają, że ton głosu zastępcy jest ostry. Hebanowy Pazur nic nie mówi, pochyla głowę z szacunkiem, zanim pójdzie dołączyć do Żwawego Ognia i Wróblej Skóry. Liściasta Gwiazda później upomina Ostrego Pazura za jego chamstwa.

Nowele

Pożegnanie Kruczej Łapy

Hebanowy Pazur formalnie nie pojawia się w Pożegnanie Kruczej Łapy, jednak jest wymieniona w Spisie Klanów. Rozbrzmiewająca Pieśń daje Jastrzębiej Łapie zadanie dbania o Jęczmienia i mówi mu, aby dał jej znać, jeśli przyjdzie Hebanowy Pazur i poprosi go o zrobienie czegoś innego. Medyczka wyjaśnia Kruczej Łapie, że Hebanowy Pazur jest wojowniczką światła dziennego i nie przybyła jeszcze ze swojego Miejsca Dwunożnych. Wyjaśnia również, że Jastrzębia Łapa jest jej uczniem.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki