FANDOM

Warning
Poświęciła dla mnie swoje życie. Nigdy nie powinnam w nią zwątpić. Jest najlepszą przyjaciółką, jaką kiedykolwiek miałam i nigdy jej się za to nie odpłacę.

—Myśli Fiołkowej Łapy o Iglastym Ogonie, Rozbite Niebo, str.217

Iglasty Ogon (ang. Needletail) — dawniej włóczęga i wojowniczka Klanu Cienia. Zginęła z łap Ciemnego Ogona i Gładkiego Wąsa, obecnie poluje w Klanie Gwiazdy.

Wierna przyjaciółka Fiołkowego Połysku i Olchowego Serca, córka Wróblego Ogona i Jagodowego Serca, siostra Słonecznego Promienia, Zapadniętego Skoku i Iglicowego Pazura.

Wygląd

Iglasty Ogon ma gładką, krótką, jasnoszarą sierść, z białą plamą na klatce piersiowej. Ma wyraźne, zielone oczy.

Historia

Urodziła się w Klanie Cienia i była jedynym kociakiem Wróblego Ogona i Jagodowego Serca. Będąc uczennicą, Iglasta Łapa nie rozumiała zasad panujących w klanie i często okazywała widoczną frustrację, kiedy musiała się do nich przystosować. Na zgromadzeniach zaprzyjaźniła się z Olchową Łapą z Klanu Pioruna i wkrótce później wyruszyła z nim w podróż, aby znaleźć Klan Nieba.

Fabuła

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Ciemny Ogon próbuje utopić matkę Iglastego Ogona, Jagodowe Serce. Kotka obawia się o swoją córkę. Zastanawia się czy przywódca włóczęgów mógłby z jej powodu skrzywdzić Iglasty Ogon.

Wizje Cienia

Misja Ucznia

Iglasta Łapa zostaje opisana w spisie Klanów jako uczennica Klanu Cienia. Jej mentorką jest Brunatna Skóra.

W książce pojawia się po raz pierwszy podczas zgromadzenia. Kotka zauważa nowych uczniów, należących do innych klanów i przyjaźnie woła do nich, aby usiedli obok niej i dwójki pozostałych uczniów z jej klanu, Gładkiej Łapy i Pszczelej Łapy. Następnie chwali się przed uczniami Klanu Pioruna, że jest to jej drugie zgromadzenie, a także, że została uczennicą w wieku zaledwie trzech księżyców. Dwójka kotów z Klanu Pioruna przedstawia się jako Olchowa Łapa i Roziskrzona Łapa. Iglasta Łapa mruczy pod nosem, że jak przystało na Klan Pioruna, za pewne będą próbowali się rządzić. Jej słowa obrażają Roziskrzoną Łapę, ale Iglasta Łapa szybko mówi, że tylko się z nimi droczy. Następnie prowadzi dalszą rozmowę z resztą uczniów. Zgromadzenie się rozpoczyna, a kiedy nadchodzi kolej Pojedynczej Gwiazdy aby przemówić, kocur opowiada jak Klanowi Wiatru świetnie idzie polowanie. Iglasta Łapa po cichu kpi ze słów przywódcy. Kocur oznajmia również, że na terytorium jego klanu pojawili się włóczędzy, na co Pszczela Łapa komentuje, że sama oberwała by im uszy, gdyby tylko odważyli się wejść na terytorium Klanu Cienia. Iglasta Łapa dodaje, że słyszała jak Brunatna Skóra mówiła Wroniemu Mrozowi, że Klan Wiatru zawsze był najsłabszym klanem w lesie.

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

  • Kate Cary lubi Iglasty Ogon, jednak czasami nie może zrozumieć jej dziwnego zachowania.
  • Iglasty Ogon nazwała się tak aby udowodnić swoją lojalność do Ciemnego Ogona.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki