FANDOM

To są twoje dzieci. Chociaż byli zbyt mali, by podróżować z Klanem Nieba, dorastali w Klanie Pioruna, Nakrapiana Skóra i Janowcowy Pazur zdecydowali się iść ze mną by spotkać swoich przodków Klanu Nieba.

Ptasi Lot wracając ze swoimi kociakami do Chmurnej Gwiazdy, Misja Ognistej Gwiazdy

Janowcowy Pazur (ang. Gorseclaw) - syn Chmurnej Gwiazdy i Ptasiego Lotu. Brat Nakrapianej Skóry.

Wygląd

Janowcowy Pazur jest muskularnym,[1], ciemnym[2], pręgowanym kocurem o bursztynowych oczach.[1]

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Kiedy Klan Nieba zostaje wypędzony, on i jego siostra są młodymi kociakami i są zauważeni przy swojej matce, Ptasim Locie. Po tym, jak on i jego siostra zostają uznani za zbyt młodych, aby wyruszyć w podróż, aby znaleźć nowe terytorium, Ptasi Lot zgadza się odejść z klanu i zostaje zaoferowane miejsce dla kotki w Klanie Pioruna przez medyka - Pustułkowe Skrzydło.

Janowcowy Pazur i jego siostra, Nakrapiana Skóra, pojawią się jako wojownicy w Klanie Gwiazdy w trakcie ceremonii mianowania na przywódcę Liściastą Łatę, po podróży z matką i siostrą, aby dołączyć do jego ojca, Chmurnej Gwiazdy. Jest mocno zasugerowane, że jest krewnym dawnego wojownika i zastępcy Klanu Pioruna, Tygrysiej Gwiazdy.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Jest widziany we śnie Liściastej Gwiazdy, kiedy jego matka, Ptasi Lot, styka się nosem z nim i Nakrapianą Skórą.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Płowy Krok ma wizję Klanu Nieba, który zostaje zmuszony do opuszczenia lasu i wspomina o Chmurnej Gwieździe, że widziała, jak oddaje swoje kocięta Klanowi Pioruna.

Ostateczny przewodnik

Chociaż nie został wspomniany po nazwie, na stronie Chmurnej Gwiazdy i Obserwującego Nieba jest wspomniane, że kiedy Klan Nieba musiał opuścić las, aby znaleźć nowy dom, Ptasi Lot musiał zostać z nowymi kociakami - Kropką i Janowcem.

Nowele

Podróż Chmurnej Gwiazdy

Po raz pierwszy widziany jest, gdy on i jego siostra urodzili się w Ptasiemu Lotu i Chmurnej Gwieździe.

Kiedy Klan Nieba zostaje wygnany, on i jego siostra są uważani za zbyt młodych, aby podróżować w poszukiwaniu nowego terytorium. Chociaż początkowo protestuje, ojciec Janowca, Chmurna Gwiazda, w końcu zgadza się, że on i jego siostra są zbyt młodzi, aby odbyć podróż. Po zaoferowaniu miejsca w klanie przez Pustułkowe Skrzydło, on, jego siostra i ich matka zostają w Klanie Pioruna.

Ciekawostki

  • Zostało zauważone, iż ma uderzające podobieństwo do Tygrysiej Gwiazdy.[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Wyjawione w Misji Ognistej Gwiazdy
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w Podróży Chmurnej Gwiazdy
  3. Wyjawione w Rozbitym niebie

Koty Klanu Rzeki
Przywódczyni Mglista Gwiazda
Zastępca Trzcinowy Wąs
Medyczki Ćmie SkrzydłoWierzbowy Połysk
Wojownicy Zmierzchowe FutroPłoci OgonLodowe SkrzydłoMalwowy NosCieknąca ChmuraStrąkowe ŚwiatłoMigocząca SkóraJaszczurzy OgonJeziorne SerceCiężka SkóraOrlicowa SkóraSójczy PazurSowi NosMiękka SkóraZajęcze ŚwiatłoPstrokata KitaJanowcowy PazurNocne NieboBryzowe Serce
Uczniowie Zamglona ŁapaPluskająca Łapa
Karmicielki Kręcone Pióro
Kociaki SzronikMgiełkaSzary
Starszyzna Omszona Skóra