FANDOM

To twoje dzieci. Mimo że były za małe, by przetrwać wędrówkę z Klanem Nieba, i dorastały w Klanie Pioruna, Nakrapiana Skóra i Janowcowy Pazur zdecydowali się wędrować po tym niebie wraz ze mną, by uczcić przodków Klanu Nieba.

Ptasi Lot wracając ze swoimi kociakami do Chmurnej Gwiazdy, "Misja Ognistej Gwiazdy", strony 513-514

Janowcowy Pazur (ang. Gorseclaw) - syn Chmurnej Gwiazdy i Ptasiego Lotu. Brat Nakrapianej Skóry.

Wygląd

Janowcowy Pazur jest ciemnym[3], pręgowanym kocurem[1] o szerokich barkach[1] i błyszczących, bursztynowych oczach[1].

Fabuła

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Kiedy Klan Nieba zostaje wypędzony, on i jego siostra są młodymi kociakami i są zauważeni przy swojej matce, Ptasim Locie. Po tym, jak on i jego siostra zostają uznani za zbyt młodych, aby wyruszyć w podróż, aby znaleźć nowe terytorium, Ptasi Lot zgadza się odejść z klanu i zostaje zaoferowane miejsce dla kotki w Klanie Pioruna przez medyka - Pustułkowe Skrzydło.

Janowcowy Pazur i jego siostra, Nakrapiana Skóra, pojawią się jako wojownicy w Klanie Gwiazdy w trakcie ceremonii mianowania na przywódcę Liściastą Łatę, po podróży z matką i siostrą, aby dołączyć do jego ojca, Chmurnej Gwiazdy. Jest mocno zasugerowane, że jest krewnym dawnego wojownika i zastępcy Klanu Pioruna, Tygrysiej Gwiazdy.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Jest widziany we śnie Liściastej Gwiazdy, kiedy jego matka, Ptasi Lot, styka się nosem z nim i Nakrapianą Skórą.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Płowy Krok ma wizję Klanu Nieba, który zostaje zmuszony do opuszczenia lasu i wspomina o Chmurnej Gwieździe, że widziała, jak oddaje swoje kocięta Klanowi Pioruna.

Ostateczny przewodnik

Chociaż nie został wspomniany po nazwie, na stronie Chmurnej Gwiazdy i Obserwującego Nieba jest wspomniane, że kiedy Klan Nieba musiał opuścić las, aby znaleźć nowy dom, Ptasi Lot musiał zostać z nowymi kociakami - Kropką i Janowcem.

Nowele

Podróż Chmurnej Gwiazdy

Po raz pierwszy widziany jest, gdy on i jego siostra urodzili się w Ptasiemu Lotu i Chmurnej Gwieździe.

Kiedy Klan Nieba zostaje wygnany, on i jego siostra są uważani za zbyt młodych, aby podróżować w poszukiwaniu nowego terytorium. Chociaż początkowo protestuje, ojciec Janowca, Chmurna Gwiazda, w końcu zgadza się, że on i jego siostra są zbyt młodzi, aby odbyć podróż. Po zaoferowaniu miejsca w klanie przez Pustułkowe Skrzydło, on, jego siostra i ich matka zostają w Klanie Pioruna.

Ciekawostki

  • Zostało zauważone, iż ma uderzające podobieństwo do Tygrysiej Gwiazdy.[1]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 514
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Rozbitym niebie", strona 265
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Podróży Chmurnej Gwiazdy", rozdział 10
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników