FANDOM

Warning
Uwielbiam mieszkać w górach, pomimo zimna i głodu. Zawsze wyobrażałam sobie, że wychowam tu swoje kocięta... Ale potem zawsze wyobrażałam sobie, że ich ojcem będzie Czyste Niebo.

—Jasny Strumień ujawniając swoje uczucia do Czystego Nieba, "Szlak słoneczny", strona 21

Jasny Strumień (ang. Bright Stream) – pierwsza partnerka Czystego Nieba, matka dwóch nieznanych kociaków. Była kotką ze Starożytnego Plemienia. Aktualnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Jasny Strumień to szczupła[8], blada[8], brązowo-biała pręgowana kotka[4] z zielonymi oczami[9].

Historia

Jasny Strumień była członkinią starożytnego Plemienia i pierwszą partnerką Niebiańskiej Gwiazdy. Opuściła góry w drodze na tereny leśne, ale orzeł porwał ją przed narodzinami jej kociąt. Jej śmierć była powtarzającym się źródłem żalu Niebiańskiej Gwiazdy i jego brata, Szarego Skrzydła, którzy obwiniali się za śmierć młodej karmicielki.

Fabuła

Świt Klanów

Szlak słoneczny

Emoji AshfurThinking

Pierwsza bitwa

Emoji AshfurThinking

Płonąca gwiazda

Emoji AshfurThinking

Podział lasu

Emoji AshfurThinking

Ścieżka gwiazd

Emoji AshfurThinking

Super Edycje

Wizja Ćmiego Lotu

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Na swojej stronie Szare Skrzydło mówi, że był potajemnie zakochany w Jasnym Strumieniu, która kochała Czyste Niebo. Jest też powiedziane, że spodziewała się kociaków Czystego Nieba i została przekonana, by przyłączyła się do poszukiwania nowego domu. Jednak jest powiedziane, że zginęła, ponieważ została złapana przez orła, którego próbowali upolować. Ponownie jest wspomniana na stronie Czystego Nieba, że zakochała się w kocurze i spodziewała się jego kociąt, kiedy namówił ją do podróży. Obwiniał się za jej śmierć, gdy orzeł zabrał kotkę.

Ciekawostki

  • Jest napisana krótka historia "Śmierć Jasnego Strumienia" która wyjawia, co się stało z kotką kiedy została porwana przez orła.[10]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Pierwszej bitwie", strona 287
  2. Wyjawione w "Szlaku słonecznym", strona 97
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Szlaku słonecznym", strona 147
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione w "Szlaku słonecznym", spis Klanów
  6. 6,0 6,1 Wyjawione w "Ścieżce gwiazd", strona 306
  7. Wyjawione w "Ostatecznym przewodniku", strona 165
  10. Silverpelt.co.uk