FANDOM

Warning

Jeleni Skok (ang. Stagleap) — członek Klanu Gwiazdy, dawniej wojownik w Klanie Pioruna. Partner Zajęczego Susu i ojciec jej kociąt, Jednego Oka i Nakrapianego Ogona.

Wygląd

Jeleni Skok jest szarym pręgowanym kocurem o bursztynowych oczach[2].

Historia

Jeleni Skok był wojownikiem Klanu Pioruna w czasach rządów Łaniej Gwiazdy na leśnych terytoriach. Jego partnerką została Zajęczy Sus i wraz z nią doczekał się dwóch kociąt, Bielutkiej i Kropki. Jeleni Skok zmarł w czasie Wielkiego Głodu i dołączył do Klanu Gwiazdy, gdzie był widziany na ceremonii przywódcy Sosnowej Gwiazdy.

Fabuła

Nowele

Klątwa Gęsiego Pióra

Jeleni Skok jest wojownikiem Klanu Pioruna w czasach przywództwa Łaniej Gwiazdy. Jest częścią patrolu Wiewiórczego Wąsa, który wdał się w potyczkę z pieszczochami Dwunożnych. Wojownik powraca poobijany i zakrwawiony, tak jak inne koty. Jednak to dzięki Gęsiej Łapie Jeleni Skok i inni nie odnieśli poważnych obrażeń, gdyż uczeń to przewidział, co skłoniło Sosnowe Serce do poprowadzenia patrolu, by upewnić się, że wszystko jest w porządku. Jest wspomniane, że on i Ostrokrzewiasta Skóra umarli niedługo po Błyszczącym Nosie w czasie ostrej pory nagich drzew, która odebrała życie wielu kotom.

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Sosnowe Serce przypomina sobie koty, które umarły w czasie Wielkiego Głodu, w tym Jeleni Skok. Zauważa, że wszyscy umarli z głodu. Podczas ceremonii nadania dziewięciu żywotów Jeleni Skok jest widziany wśród innych martwych członków Klanu Pioruna. Sosnowe Serce jest zachwycony i wyrzuca z siebie, że Klan Pioruna bardzo za nimi tęskni. Koty w odpowiedzi kiwają głowami, a ich oczy są pełne gwiazd.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Wyborze Sosnowej Gwiazdy", rozdział 5
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Klątwie Gęsiego Pióra", spis klanów
  3. Wyjawione w "Wyborze Sosnowej Gwiazdy", rozdział 4