FANDOM

Warning

Jesionowa Stopa (ang. Ashfoot) – dawna zastępczyni Klanu Wiatru. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy, zginęła w Wielkiej Bitwie.

Wygląd

Jesionowa Stopa jest szarą kotką.

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Jesionowa Stopa pomaga przenieść kociaka Porannego Kwiatu przez Drogę Grzmotu.

Las tajemnic

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w Spisie Klanów.

Cisza przed burzą

Niebezpieczna ścieżka

Czarna godzina

Nowa Przepowiednia

Świt

Gdy klany ruszają w podróż, Jesionowa Stopa zauważa kanał w którym żył Klan Wiatru gdy Złamana Gwiazda wygnał ich z terytorium.

Blask gwiazd

Kiedy Pojedynczy Wąs zostaje mianowany na nowego przywódcę Klanu Wiatru wybiera na zastępcę klanu Jesionową Stopę. Ognista Gwiazda i Jeżynowy Pazur cicho rozmawiają, że nowy przywódca nie wybrał zbyt ambitnego kota, aby wzmocnić przywództwo klanu.

Jesionowa Stopa walczy po stronie swojego brata podczas buntu Błotnistego Pazura. Jesionowa Stopa mówi swojemu przywódcy że był zdrajcą, a Klan Gwiazdy wybrał Pojedynczego Wąsa na przywódcę klanu.

Zmierzch

Martwi się gdy Wronie Pióro znika i rozmyśla nad tym dlaczego zniknął właśnie z medyczką Klanu Pioruna. Uczestniczy w patrolu który stara się znaleźć Wronie Pióro i Liściastą Sadzawkę, ale szybko tracą trop.

Zachód Słońca

Jeżynowy Pazur widzi ją, Mglistą Stopę i Rdzawe Futro na zgromadzeniu. Chce dołączyć do grona zastępców.

Potęga Trójki

Widzenie

Jest widziana na zgromadzeniu.

Mroczna rzeka

Jesionowa Stopa uczestniczy w patrolu razem z Wronim Piórem, Wrzosową Łapą, Białym Ogonem, Rozdartym Uchem i Bryzową Łapą. Znajdują Ostrokrzewiastą Łapę, Nornicowego Zęba, Skoczną Łapę, Kamienną Łapę, Wierzbową Łapę i Trzcinowego Wąsa na swoim terytorium.

Wyrzutek

Jest widziana razem z Białym Ogonem i Pojedynczą Gwiazdą kiedy Wiewiórczy Lot i Ostrokrzewiasta Łapa przychodzą do obozu Klanu Wiatru.

Zaćmienie

Patrol z Klanu Pioruna chce porozmawiać z Pojedynczą Gwiazdą, jednak nie pozwala im na to Jesionowa Stopa, Zajęczy Skok i Sowi Wąs. Kocury są wrogo nastawione, jednak kotka spokojnie mówi im aby odeszli.

Następnie jest wspominana przez Ostrokrzewiastą Łapę, gdy opowiada Lwiej Łapie co działo się na granicy.

Długie cienie

Wschód słońca

Gdy Ognista Gwiazda wraz z kotami ze swojego klanu przybywa do obozu Klanu Wiatru, mówiąc im o znalezionym ciele martwego kota na ich terytorium, przyprowadza ich Jesionowa Stopa. Pojedyncza Gwiazda prosi Jesionową Stopę aby odprowadziła ich na granicę, a kotka wykonuje rozkaz.
Emoji AshfurThinking

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Pojawia się na zgromadzeniu obok Wroniego Pióra. Rozmawia również z Jeżynowym Pazurem, Mglistą Stopą oraz Rdzawym Futrem.

Zanikające echa

Nocne szepty

Znak księżyca

Zapomniany Wojownik

Ostatnia Nadzieja

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Podczas zgromadzenia, Wysoka Gwiazda ogłasza, że Jesionowa Stopa urodziła w miocie trzy kociaki.

Próba Wroniego Pióra

Emoji AshfurThinking

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jest wspomniana jako jedna z ofiar Wielkiej Bitwy

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Gdy koty z Klanu Rzeki wchodzą niechcący na terytorium Klanu Wiatru, Jesionowa Stopa jest jednym z kotów w patrolu, które ich przyłapują. Gdy Mglista Gwiazda przeprasza za swoje koty, Jesionowa Stopa sugeruje by lepiej uważali na granicę, po czym odchodzi wraz ze swoimi kotami.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Emoji AshfurThinking

Bitwy Klanów

Emoji AshfurThinking

Krótkie historie i sztuki

Poza Kodem: Łaska Jasnej Duszy

Emoji AshfurThinking

Decyzja Klanów

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

  • W książkach wydawnictwa Amber nazywała się Popielata Stopa.
  • Jest daleką krewną założycielki Klanu Wiatru, Wietrznej Gwiazdy

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki