FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Wiem. Ale już kochasz Wiewiórczy Lot. Tak jak powinieneś. Ona jest matką twoich kociąt. Wiem, nie urodzili się Tobie. Ale ty jesteś ich ojcem, tak jak Wiewiórczy Lot jest ich matką. To nie jest więź, którą łatwo złamać. Nawet się nie zmywa podczas burzy!

— Jessy do Jeżynowej Gwiazdy o jego związku z Wiewiórczym Lotem, w Burza Jeżynowej Gwiazdy, str. 461.

Jessy kotka domowa oraz samotniczka. Dawniej była w Klanie Pioruna.

Wygląd

Jessy jest ciemnobrązową kotką z bursztynowymi oczami.

Fabuła

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jessy zostaje znaleziona przez Jeżynową Gwiazdę i jego patrol w drodze powrotnej z Gniazda Dwunożnych na skraju terytorium Klanu Rzeki. Słyszy jej zawodzenie i wkrótce znajduje ją obok innego gniazda. Pyta ją, czy może pomóc, ale ona mu odmawia. Następnie zauważa innego kota domowego, Franki'ego, uwięzionego w gnieździe. Upierając się, że może pomóc, Jeżynowa Gwiazda otwiera okno, w którym jest uwięziony, a przy pomocy Jessy, Frankie zostaje uwolniony. Bardzo dziękuje Jeżynowej Gwieździe, ale Jessy jest niechętna. Nadchodzi reszta patrolu Jeżynowego Pazura, zaszokowana pojawieniem się kolejnych kotów domowych.

Kiedy Frankie odmawia schronienia oferowanego przez koty Jeżynowej Gwiazdy i Klanu Pioruna, stwierdza, że musi zostać, by szukać swojego brata, Benny'ego. Jessy udaje się przekonać go, by jednak został z Klanem Pioruna. Pozostaje blisko Jeżynowej Gwiazdy, gdy oni i inni wracają do miejsca, gdzie patrol zostawił skórę Dwunożnego w bali. Jessy jest pod wrażeniem, gdy zdaje sobie sprawę, że ukradli ją Dwunożnym. Lwi Płomień i Rozżarzona Skóra dostają się do wody powodziowej i napędzają balię, podczas gdy inni idą, wzdłuż brzegu, dokąd docierają do jeziora. Zostaje przy Frankie'm, cicho zachęcając go, gdy idą. Koty są przerażone szybkimi prądami, gdzie odcinek wody powodziowej napotyka wodę jeziora, i muszą podchodzić bliżej jeziora, aby przejść. Kiedy zbliżają się do spokojniejszej wody, pojawiają się Dwunożni i potwór. Nie chcąc dać się zauważyć, koty wracają do miejsca, gdzie spotykają się prądy. Jessy jest pełna obaw, ale nie protestuje.

Błędy

Cytaty

Ukradłeś tę balię i koc od Dwunożnych? Muszę powiedzieć, dziki kocie, podoba mi się twój styl!

—Jessy do Jeżynowej Gwiazdy w Burza Jeżynowej Gwiazdy, strona 299