FANDOM

Kamienna Gwiazda (ang. Stonestar) - dawny przywódca Klanu Wiatru. Następca Zakurzonej Gwiazdy.

Wygląd

Kamienna Gwiazda jest dużym, szarym kocurem.[1]

Fabuła

Przewodnik po terenie

Kodeks Klanów

Jako zastępca Klanu Wiatru pod dowództwem Zakurzonej Gwiazdy, dowodzi atakiem na Klan Rzeki, próbując udowodnić, że Klan Wiatru jest wystarczająco silny, aby złapać własną zdobycz i nie chce ani nie potrzebuje ryb Klanu Rzeki, aby przeżyć. Bitwa staje się cięższa, gdy Klan Rzeki wzywa posiłki, i uniemożliwiają Klanowi Wiatru ucieczkę, gdy Kamienny Ogon wydaje okrzyk do wycofania się. W odpowiedzi na to zastępca Klan Wiatru mówi kotom Klanu Rzeki, że on i jego wojownicy będą walczyć tak długo, jak będą musieli. Ta bitwa o zdobycz przynosi śmierć jednego z kotów Klanu Wiatru, Żytniego Wąsa.

Później Kamienny Ogon zostaje przywódcą Klanu Wiatru, teraz znany jako Kamienna Gwiazda. Jest na zgromadzeniu, kiedy Klan Cienia skarży się na brak zdobyczy, i komentuje, że żaden klan nie ma ochoty podzielić się zdobyczą w Porze Nagich Drzew. Podczas kłótni, spada duża gałąź z drzewa, lądując bezpośrednio na kłócących się kotach Klanu Pioruna i Klanu Cienia. Krzyczy do swojego zastępcy, Błotnistej Kałuży, czy koty Klanu Wiatru są w porządku i dostaje pozytywną odpowiedź. Kiedy jest powiedziane, że żaden kot z każdego klanu nie został ranny, jest zgodnie stwierdzone, iż to był znak od Klanu Gwiazdy, że klany nie powinny się oskarżać nawzajem z jakiegokolwiek powodu. Przekonuje Moręgowatą Gwiazdę, by jej koty polowały na jej terytorium, na co się zgadza. Wszyscy przywódcy zgadzają się, że do kodeksu należy dodać nową regułę, mówiącą, że koty z innych klanów nie powinny polować ani wkraczać na terytorium innych klanów.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Wyjawione w Kodeksie Klanów