FANDOM

Warning
Koty giną, a zwierzyna znika. Musi być lepsze miejsce do życia. Może to miejsce jest na kamiennych wzgórzach, o których mówisz. Kiedy byłem kociakiem, moja matka powiedziała, że wiatr płacze pomiędzy kamieniami jak świergotanie ptaka, nadając mi imię. Być może oznacza to, że muszę znaleźć miejsce, w którym wiatr śpiewa pomiędzy kamieniami, a to będzie nasz dom. Mój syn nigdy nie wróci. Nie mogę już dłużej czekać w tym miejscu.

—Kamienna Piosenka o opuszczeniu jeziora, "Długie cienie", strona 210

Kamienna Piosenka (ang. Stone Song) – dawny członek Starożytnego Plemienia. Obecnie przebywa w Plemieniu Wiecznych Łowów.

Wygląd

Kamienna Piosenka jest muskularnym[10], ciemnoszarym pręgowanym kocurem[9] z błyszczącymi, lodowato-niebieskimi oczami[11].

Historia

Kamienna Piosenka jest po raz pierwszy widziany jako partner opłakujący swoją partnerką, Złamany Cień. Jednak w przeciwieństwie do swojego partnera uważa, że Starożytni powinni opuścić jezioro, i mówi, że gdzie indziej jest lepsze terytorium. Kiedy Sójcza Łapa, którego znają jako Skrzydło Sójki, mówi, że śnił o tym, co jest w górach. Kamienna Piosenka zainteresował się tym i mówi, że Starożytni powinni odejść, i wpływa na Zwijaną Orlicę, ówczesnego przywódcę, na głosowanie decydujące, czy zostanie lub odejdzie. Kiedy większość kotów postanawia odejść, Kamienna Piosenka zostaje przywódcą. Przez większość czasu w górach próbuje powstrzymać koty przed powrotem do jeziora i opracować nową technikę łowiecką odpowiednią do gór.

Fabuła

Moc Trójki

Długie cienie

Kamienna Piosenka jest Ostrym Pazurem starożytnych kotów, które żyły przy jeziorze, i okazuje się, że jest to partner Złamanego Cienia i ojcem jej syna, Liści Opadłych, który zmarł w tunelach. Jest mu przykro z powodu śmierci syna i czuje, że grupa powinna znaleźć nowe miejsce do życia. Jest bardzo ciekawy i zaintrygowany "wizją" Skrzydła Sójki o górach. Wydaje się bardzo pewny, że powinni opuścić miejsce, w którym żyją teraz, i jest kotem, który prosi Zwijaną Orlicę o głosowanie kamieniami.

Po podjęciu decyzji o odejściu, Zwijana Orlica mianuje go nowym przywódcą, ponieważ to on stoi po przeciwnej stronie odrzuconych kamieni. Zwijana Orlica nie może już prowadzić i wraca do roli Ostrego Pazura. Później Kamienna Piosenka prosi Skrzydło Sójki, aby pomógł mu poprowadzić grupę do ich nowego domu. Skrzydło Sójki odpowiada, że ich przodkowie będą ich prowadzić, jeśli będą przygotowani do słuchania, i będą rozmawiać z nimi w snach i wysyłać im znaki. Kamienna Piosenka następnie prowadzi grupę do znalezienia nowego domu, który im jest naprawdę przeznaczony i do odkrycia ich przeznaczenia.

Omen Gwiazd

Znak księżyca

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

  • Dostał imię po wietrze świszczącym pomiędzy kamiennymi górami.[4]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w "Znaku księżyca", strona 184
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Długich cieniach", strona 190
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione w "Długich cieniach", strona 190
  8. Wyjawione w "Mrocznej rzece", strona 1
  9. 9,0 9,1 Wyjawione w "Długich cieniach", spis Klanów
  10. Wyjawione w "Długich cieniach", strona 209