FANDOM

Zawsze będę w twoim sercu, tak jak ty w moim. Będziesz wielką wojowniczką, Rosochata Gałązko. Już to widzę. A ty [...] Będziesz cudowną matką dla tych kociąt.

—Kamienny Połysk do Rosochatej Gałązki i Fiołkowego Połysku, "Wściekła burza", strona 303

Kamienny Połysk (ang. Pebbleshine) – dawna karmicielka i wojowniczka Klanu Nieba, jest obecnie w Klanie Gwiazdy. Była partnerką Jastrzębiego Skrzydła, matka Fiołkowego Połysku i Rosochatej Gałązki.

Wygląd

Kamienny Połysk to blada, brązowo-nakrapiana biała kotka z zielonymi oczyma.

Historia

Wizja Cieni

Rzeka Ognia

Kamienny Połysk jest krótko wspominana przez Fiołkowy Połysk, która zastanawia się, czy jej matka czuwa nad nią wraz z Iglastym Ogonem. Czarno-biała kotka zastanawia się, czy Kamienny Połysk może czuwać nad nią i Rosochatą Łapą, nawet jeśli są w różnych klanach.

Nowele

Pożegnanie Kruczej Łapy

Kamienna Łapa jest uczennicą Klanu Nieba, a jej mentorem jest Kozia Burza. Rozbrzmiewająca Pieśń mówi Kruczej Łapie, że Jastrzębia Łapa jest bardzo przywiązany do swojego klanu, o ile jest trzymany z dala od Kamiennej Łapy.

Ciekawostki

  • Kate potwierdziła, że ​​to właśnie głos Kamiennego Połysku usłyszała Gałązka, gdy prawie utonęła.
  • Kamienny Połysk i jej rodzeństwo mają krew pieszczocha poprzez Wróblą Skórę i Koniczynowy Ogon.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki