FANDOM

Jesteś poważny? Myślisz, że oddamy ci zdobycz naszego klanu, tylko dlatego, że możesz ukryć się w cieniu i rzucić się na inne koty na ich własnym terytorium?

—Kamienny Strumień do Czarnej Gwiazdy, "Bitwy Klanów", strona 36

Kamienny Strumień (ang. Stonestream) - dawny wojownik Klanu Rzeki, obecnie jest w starszyźnie. Był uczniem Ciężkiego Kroku.

Wygląd

Kamienny Strumień to szary kocur[2].

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Świt

Kamienna Łapa nie pojawia się we Świcie, ale jest wymieniony w spisie klanów. Jego mentorem jest Ciężki Krok.

Blask gwiazd

Kamienna Łapa nie pojawia się w Blasku gwiazd, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Zmierzch

Kamienny Strumień nie pojawia się w Zmierzchu, ale jest wymieniony w spisie klanów. Jest teraz wojownikiem o imieniu Kamienny Strumień.

Zachód słońca

Kamienny Strumień nie pojawia się we Zachodzie Słońca, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Siła Trójcy

Wzrok

Kamienny Strumień nie pojawia się we Wzrok, ale jest wymieniony w spisie klanów. Przeniósł się do starszyzny.

Ciemna rzeka

Kamienny Strumień nie pojawia się w Ciemnej Rzece, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Wyrzutek

Kamienny Strumień nie pojawia się w Wyrzutku, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Zaćmienie

Kamienny Strumień nie pojawia się w Zaćmieniu, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Długie cienie

Kamienny Strumień nie pojawia się w Długich Cieniach, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Wschód słońca

Kamienny Strumień nie pojawia się we Wschodzie Słońca, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Kamienny Strumień jest częścią patrolu Klanu Rzeki, łowiącego ryby w połowie mostu. Kiedy zostają zaatakowani przez zasadzkę, zastawioną przez Klan Cienia, próbuje chronić Jaskółczy Ogon przed Czarną gwiazdą, ale Dębowe Futro i Brunatna Skóra odrzucają go. Po pokonaniu patrolu Klanu Rzeki, Kamienny Strumień robi krok w kierunku Dębowego Futra, ale zatrzymuje się, kiedy ten warczy na niego.

Jarzębinowy Pazur obraźliwie mówi Mgliściej Stopie, że pokonanie ich było zbyt łatwe, prowokując w ten sposób Kamienny Strumień. Skacze do przodu i rzuca wyzwanie Klanowi Cienia, by walczył na otwartej przestrzeni, bez zakradania się. Zanim walka zostanie wznowiona, Mglista Stopa zatrzymuje go.

Nieco później Kamienny Strumień szydzi z Czarnej Gwiazdy za sugestię, że Klan Rzeki miałby oddać część swoich zdobyczy Klanowi Cienia z powodu umiejętności Klanu Cienia, aby zakradać się na terytorium innych kotów i z cienia rzucać się na nich, zamiast pokazywać się swoim wrogom przed atakiem, tak jak inne klany.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Kamienny Strumień nie pojawia się w Życzeniu Liściastej Sadzawki, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Przypisy

  1. Wyjawione we "Wzroku", spis Klanów
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Zmierzchu", spis Klanów
  3. 3,0 3,1 3,2 Wyjawione we "Świcie", spis Klanów