FANDOM

Świetnie ci idzie. Nie martw się, ci wojownicy z mysimi-móżdżkami przyzwyczają się do tego za kilka dni, kiedy coś innego przyciągnie ich uwagę. Myślę, że będziesz dobrą medyczką, Żółty Kle. I pamiętaj to że kiedy przestaniesz być uczniem, koty jak Lisie Serce i Jaszczurcza Pręga przybędą ci z pomocą.

—Kamienny Ząb zachęcający Żółty Kieł w Tajemnica Żółtego Kła

Kamienny Ząb (ang. Stonetooth) – Obecnie jest w Klanie Gwiazd. Wcześniej zastępca Klanu Cienia.

Wygląd

Jest chudym, szaro-pręgowanym kocurem z długimi zębami, które wystawiają się spod jego wargi, i szarym pyskiem z przyczyną starego wieku.

Historia

Super Edycja

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Podczas zgromadzenia, Kamienny Ząb jest widziany gdy zbliża się do Trzcinowego Pióra. Łanisty Skok zauważa, że był tak długo zastępcą, że tylko starsi pamiętają, kto był przed nim.

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Na zgromadzeniu, Cedrowa Gwiazda przywódca Klanu Cienia, ogłasza że Kamienny Ząb opuścił stanowisko zastępcy, i to że Postrzępiona Skóra zostaje nowym zastępcą.

W jednym momencie, rzuca okiem na Krzywy Pysk, nowego zastępcy w Klanie Rzeki, kątem oka, zauważa Żmijowy Kieł drażniąc go o tym że jest za młody aby zostać zastępcą.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Na zgromadzeniu, Cedrowa Gwiazda ogłasza, że Kamienny Ząb przechodzi na emeryturę, z stanowiska zastępcy aby zostać starszym, i to że Postrzępiona Skóra zajmie jego miejsce. Błękitna Łapa szepcze do Krzywej Łapy że kocur nie wygląda tak staro a Krzywa Łapa komentuje, że jego zęby wydają się trochę długie. Jest powiedziane przez Błękitną Łapę że w porównaniu do Postrzępionej Skóry, Kamienny Ząb wydaje się bardzo zwiędły i chudy w przeciwieństwie do niego.

Tajemnica Żółtego Kła

Gdy Żółtko idzie do legowiska Szałwiowego Wąsa by przyjąć zioła na ból brzucha, Kamienny Ząb organizuje patrole o świcie. Następnie opuszcza legowisko wojowników, rozciągając i ziewając. Kiedy patrol kotów złapał zapach Klanu Wiatru na terytorium Klanu Cienia, Kamienny Ząb przybywa z patrolem kotów, aby pomóc pierwszemu patrolowi w ataku na Klan Wiatru. Jeleni Skok pyta gdzie jest Nawałnicowe Skrzydło, a zastępca odpowiada że powiedziano mu, Nawałnicowe Skrzydło pozostanie w obozie. Następnie zbiera patrol i udziela instrukcji kotom.

Galeria

Bazy postaci